Even bijpraten...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Even bijpraten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-02 19:47

De laatste tijd schreef ik niet zo veel meer op bokt omdat ik bezig was met het zoeken naar een nieuwe stal voor Andrew. Hij staat nu dus op een stal waar hij zomers dag en nacht buiten mag en 's winters indien nodig voor zijn luchtwegen (ook een chronische bronchitus klant) ook.
Een heel aardige man waarbij veel te regelen is in overleg en hij is niet zo duur (115 euro excl uitmesten en brok)

Omdat Andrew ook zomereczeem heeft wilde ik hem een eczeem deken op hebben. Zaterdag kreeg hij die, maar zondag toen ik kwam lag hij voor de helft af. Het gedeelte om de staart zat nog vast, maar de staart was er uit Verward Ook had hij schuurplekken op de boeg. Niet blij dus!
Ik mocht bellen als er iets was, dus nog 1 nachtje aangekeken (weer op zelfde manier los) en toen maar gebeld. Nu komt ze morgen en gaat ze kijken of ze de deken kan vermaken zodat hij niet meer schuurt en komen er bilkoorden aan zodat de achterkant blijft liggen als hij rolt...

Hij vind het heerlijk bij zijn nieuwe vriendjes, ligt overdag zelf languit in de wei te slapen en wilde amper overeind komen toen mijn verzorgster hem vandaag ging halen Haha!

Over twee weken gaat ze voor het eerst met hem naar les en dan daarna een onderlinge wedstrijd rijden van de rijvereniging. Ik ben erg benieuwd hoe dat zal gaan! Spannend!

Ook kan ik weer lekker zelf buitenrijden en kon ik laatst zelf op de terugweg in mijn eentje langs de weg rijden, zonder andere paarden of iemand ernaast! Ik was erg trots!!!

Al met al heb ik de zomer in mijn bol! Ik ben gelukkig!
Laatst bijgewerkt door joyce B op 20-05-02 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 20:13

Ben blij voor je dat je nu zo blij en tevreden bent. Ik ga gauw eens met je mee om Andrew's nieuwe stalletje te bewonderen. Lachen
Ook geweldig dat je nu ongestoord eens een lekkere buitenrit kunt maken. Knipoog

Toppie Meid!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 11:24

Gaaf dat het goed gaat!! En weer lekker buitenrijden... Heb ik gisteren ook gedaan, was nog enigszins in de buurt Haha! De ruiterpaden liggen er trouwens netjes bij, is ook wel anders geweest!!

Overigens betaalde ik ruim 6 jaar geleden bij Geale 150 gulden excl brok en uitmesten Haha!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-02 21:08

Ja, hij is ondertussen wel wat duurder geworden... Is nu vergelijkbaar met Gerrit, misschien iets duurder omdat ik meer aan brok betaal. Maar aan de andere kant koop ik nu niet meer extra...
Voordeel voor mij is dat hij lekker altijd in het land kan. Verder is Gerrit perfect hoor! Ruimere boxen, gratis zaagsel... Maar die weidegang hele dagen (eventueel nacht) in de winter en dag en nacht zomers als ik wil is voor Andrew gewoon het best.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 21:31

Ja lekker dat hij de hele dag naar buiten kan, zo te horen geniet hij er wel van!! Lachen