Goed nieuws over Candy!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Monica

Goed nieuws over Candy!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-02 21:24

Vandaag gelongeerd en ze liep...GOED Party!!
Afentoe nog wat stijfjes enzo maar verder helemaal goed. Heb gelijk mijn instructeur laten kijken en die zei dat ze afentoe nog wel wat onregelmatig is maar dat ik gewoon door moet longeren. Toen ze er netw as liep ze ook ontzettend raar en kreupel en hoe langer ze liep hoe beter ze werd. Dat moet nu dus ook.
Toen ik klaarw as mocht ze ff lekker rollen van mij in de buitenbak aan een halstertouw.
Toen ze klaar was bleef ze liggen Lovers Lovers Lovers Echt heel lief. Ze bleef 2 min. liggen ofzo en toen heb ik ff bij der gezeten. En wat geaaid Lovers Echt zo lief!!!
Het was zulk mooi weer dat ik het eigelijk sneu vond als ze het land niet in mocht. Dus toen vroeg ik aan mijn instructeur of ze het land wel in mocht. Het is tenslotte bij haar alleen maar beter om veel beweging te hebben!!! Lachen En ze mocht dus het alnd in Lovers Helemaal blij. Eerst liep ze heel rustig. En ha ze een beetje ruzie met de manegepaarden(die kent ze nog niet want die staan er pas net in)Daarna ging dat ook goed en ging ze echt helemaal showen. Heel leuk uitstrekken enzo. En je raad het al. Mevrouw liep helemaal goed. Niet 1 kreupeltje te ontdekken Schijnheilig *LOL* *LOL* *LOL*
Het blijft een raar beest. *LOL*
Iig goed nieuws en ik hoop dat ze nu goed blijft!

Groetjes Monica
Party!!

http://www.ziezoo.com Kinderlifestyle en design

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 21:26

Jah, Can was lief vandaag!! Lovers Gek peerd is het af en toe toch! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 18:33

Wat fijn dat ze weer wat beter liep! Mijn paard moet nog een maand op rust Huilen . Maarre...nu goed blijven Knipoog

Galactica Wadim X Gemini

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie