Opsporing verzocht!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Evelien Laermans
Berichten: 8
Geregistreerd: 04-05-01
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 21:02

Een paar maand geleden heb ik een ongeluk gehad in de manege waar ik rijd met het paard waar ik ook steeds op reed.Een paar weken later was hij verkocht en hier ben ik echt super kapot van geweest.Het is echt wel klote om een paard waar ge erg gehecht aan zijt te verliezen, vooral as t een paard zoals Angel is.Het ergste is dat ik niet weet waar hij nu is, k heb hem dus al maande niet meer gezien.Angel is een jonge draver(ongeveer 4 jaar oud), is bruin met zwarte manen en een witte bles, ongeveer 1m80 groot.As iemand zou wete waar hij nu is laat iets wete of as er mensen zijn die hetzelfde meegemaakt hebben, laat iets weten of as iemand gewoon iets wilt zeggen laat iets wete!!!!!

DooeeeeiiiiiiiiiiEvelien

By the way: zaterdag eindelijk terug buiten rijden yiiiihaaaaa!!!!!!! Haha! Haha!


ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 21:14

He sterkte, ik ken je paardje niet, maar hoop dat je op de een of andere manier nog wat info over hem krijgt!

aglaranna

Berichten: 449
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België, vlaams-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 22:17

oh, evelien, dat wist ik helemaal niet.
Das wel spijtig zeg!
En weet die eigenaar van de manège (is dat niet pol, ofzo?) dan niet waar die nu is?
sterkte

Die fjorden, die gaan nog al, hé!!! Knipoog yeahhaaaaaa

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 10:04

Een jonge draver (4 jaar) van 1.80 mtr?
Die zal dan wel opvallen, ik ken alleen dravers met een stokmaat varieerend van ongeveer 1.50-1.60 mtr.
Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

nikki_oud
Berichten: 129
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 16:54

ik heb een draver van ong. 4 jaar verzorgt, die was ook errug groot, denk 1.65m?/1.70m?

Evelien Laermans
Berichten: 8
Geregistreerd: 04-05-01
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-01 23:01

Dank u Ylva, Aglaranna, Nikki en Orri.K weet dat Angel een beetje heel groot wa om een draver te zijn maar dat maakte hem juist speciaal en dat vond iedereen.Er reden niet veel mensen op hem maar zodra er iemand op reed zagen ze wat ik in hem zag.

DOOOOOOOOEEEEEEEIIIIII
Party!!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 23:03

denk denk denk denk denk denk denk, neej ik weet echt nix! Een draver van 1.80, zou me ook moeten opvallen!
denk denk denk denk denk denk denk denk denk Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 14:47

een draver van 1.80 lijkt me inderdaad heel onwaarschijnlijk, of hij moet buitenlands bloed hebben. Dravers uit Denemarken, Frankrijk en Zweden zijn vaak groter, maar dan ook grover gebouwd en niet zo fijn als bijvooorbeeld een Amerikaanse draver, dat zijn kleintjes van ongeveer 1m50


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7ofhearts, Lente, Maaike_Ma, MairiMacBran, Molfre, StefanieT, Vagabondo en 124 bezoekers