expeditie!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

expeditie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-02 14:50

Ben gister thuis gekomen van 2 dagen expeditie! Moesten lopend 35 km afleggen met bepakking, 22 blaren onder mijn voeten. De bepakking was veels te veel, maar jah, je moet ook slapen en omdat gewoon buiten te doen. Niet dat we veel geslapen hebben, maar het gaat om het idee.
Soms kwamen we onderweg paarden of ruiters tegen, voor de eerste keer zou ik op alle paarden willen stappen die ik tegen kwam. Maar dat mocht niet! Dus doorlopen maar. De eerste dag 2 x verkeerd gelopen, 8 km om, geeft nix. 'S avonds om 22.00 uur op de kampeerplaats, gekookt, om 22.30 pas gegeten. Na geprobeert geslapen te hebben moesten we weer verder lopen. Nog 14 km zonder verkeerd te lopen!!! Gelukt, wat gedronken met de 2 groepen die weg wearen geweest, de ouders en 2 docenten van onze school. Naar huis, in bad en voor de tv. Van mijn voornemen nog ff te gaan rijden is nix meer terecht gekomen. Vandaag zijn we vrij omdat zo'n expeditie best wel vermoeiend is, maar iki zal vandaag waarschijnlijk weer niet rijden omdat mijn sleutelbeen ergens zit waar niet hoort, moet nog ff naar de dokter. Hoop dat die hem weer goed kan zetten anders moet mijn ponytje maar leren heel lief te zijn en niet proberen zijn zin door te drammen. Moet zondag namelijk op wedstrijd, en die telt mee voor de kringselectie!!! Moet ook kopruiter zijn van ons viertal.
Zwaar klote dus!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_vD, Avatar22, daanbrego, Dandy200, Hobbyhorse, karinmanon, Kashmino, Marlou91, onpaard, paard1970, Rex_Rolfo, shaddy82, Zonnebloem24 en 156 bezoekers