jaa eindelijk 17 mei een weekeind logeren bij marjolein!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

marfiek

jaa eindelijk 17 mei een weekeind logeren bij marjolein!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-02 11:20

Ik zit nu dus bij Marjolein, we waren gister om half 5 aangekomen, maar ik zal ffies alles vanaf het begin vertellen J

Gisterochtend moest ik eerst om half 9 nog een half uurtjes duits volgen en daarna eigenlijks ook nog een uurtje scheikunde, maar die man was er niet dus ben ik lekker naar huis gegaan om de kleine dingetjes nog in te pakken…
Om 11 uur gingen we op weg naar Wassenaar waar mijn ouders vrijdag t/m maandag gingen camperen…
Om 2 uur kwamen we op de camping aan, alles voor mijn ouders beetje uitgepakt en de luifel opgezet, toen was het bijna 3 uur en ging ik Marjolein ff bellen dat we eraan zouden komen en mijn vader wou ook nog even aan dr moeder of vader vragen langs welke weg we het beste konden komen, nou ik geloof dat we wel 5x fout zijn gereden ofsu, 1x door een ongeluk omgedraaid en later belde marjolein ook nog op me mobiel, die ik natuurlijk niet hoorde, hehe, later had ik hem eindelijk door…
Marjolein nog eventjes wat uitgelegt hoe wij het beste konen rijden ook verder gaan..
Later belde ze weer waar we nou bleven Tong uitsteken nou rond half 5 waren we dr eindelijk, haha!
Hadden we dus een heerlijk end omgereden, nou boeiuh Knipoog

Toen eventjes kennisgemaakt en mijn ouders zijn nog eventjes blijven klessebessen en wat gedronken nog en toen gingen ze ook weer weg…

Marjolein liet me later nog wat foto’s zien, van Valentina, Parthenon, Magnifiek, Jerom, Geraldien en Rustique…
Ik had ook videoband van Bonanza mee genomen, maar die zouden we later wel bekijken…

Toen mijn ouders er nog waren belde Nicolien ook nog, Nicolien is marjolein dr oudste zus…
Of we meewouden met Diesel naar het strand en dan gingen we daar ook eten in een snackbar, nou dat wouden we natuurlijk we wel.
Om 6 uur kwamen Nicolien en Jan (en Diesel) ons ophalen, Diesel ging ff lekker tegen me brommen Huilen
In de auto stappen en rijden maar… hehe na paar minuutjes kwamen we bij een snackbar en gingen we lekker patatjes eten J
Diesel mocht in de auto blijven tot wij uitgegeten waren Haha!
Na het eten stapten we weer in de auto en op naar het strand…

Het was nog heerlijk weer, al waaide het wel aardig maar daar ga je niet dood van Knipoog
Diesel vond het ook heerlijk om ff uit te waaien, maar het lekker wel of het kleine hondjes dag was (Nicolien dr woorden Tong uitsteken ) Diesel was dus wel ff de grootste hond die we gezien hadden van alles honden, haha…

Toen we op het einde van het strand waren hebben we ffies foto’s gemaakt en later toen we door de duinen terug liepen ook nog eventjes met Diesel op de foto, hij was alleen veels te enthousiast om stil te blijven liggen Knipoog

Rond half 8 waren we weer thuis en gingen we omkleden en op naar Valentina…
Eventjes fietsen en we waren er, wat een stoer paard is Valentina zeg Lovers
Na eeeeeeeeindeloos poetsen ging Marjolein eindelijk opzadeln, we moesten ook op Miranda en Rustique wachten want die hadden les, Rustique is echt een kwijllie paard hoor!!!
Het rijden ging in mijn ogen erg goed! Ze passen leuk bij elkaar!
Later ook nog eventjes kennis gemaakt met Miranda (baasje van Rustique en daarvoor Magnifiek) , Sjef, Sandra en Nathalie (baasje van Valentina), allemaal stuk voor stuk leuke mensjes Tong uitsteken

Omdat het verslag nu wel EEEEERG lang is geworden stop ik maar, want van de rest van de dagen komt er ook nog wel eentje Knipoog

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie