Lekker Buitengereden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yuzu

Lekker Buitengereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 19:37

Normaal rij ik alleen op donderdag maar vandaag ook een keer! Want ik loop stage op stal en toen mocht ik van hans een keer extra rijden en dat was dus vandaag! Eerst zou ik op laser mogen en heb um der een tijd voor lekker helemaal uit gebreid gepoest want ik moet natuurlijk wel met een mooi paardje naar buiten he
Maar toen 5 min der voor werdt ik opeens op luna gezet want laser zouw nog te druk/fris ofzo buitne zijn helaas..Alleen ik heb niet zulke goede ervaringen met luna want ze is beetje gemeen en druk en trekkerig met binnenrijden Maar het ging super alleen beetje getrokken af en toe en de hele tijd met der hoofd naar beneden. Nouw we hebebbn alleen beetje gedraft en gestapt. Terug op stal gingen we nog met zen alle in de bak ff galoperen en luna ging der weer half vandoor dus ik ging maar ff nie En toen zij hans dat ik gewoon mee moest gaan en ze deed het gewoon goed en rustig Dus ik riep door de bak JEEH het doet het! Het was dus uit eindelijk wel leuk! ^^ En donderdag met me les gaan we misschien ook naa buitne ^^ Ik hooop ut

1234

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 19:44

Ja Luna is echt helemaal super buiten!! Het rare aan haar is dat ze binnen echt super moeilijk is en bij elke hoek wegspringt, en buiten is ze echt letterlijk zo mak als een lammetje! Dan zet ze haast geen stap verkeerd, en is gewoon super!
Maar zo te lezen was het heel leuk Nu maar hopen dat wij binnenkort ook naar buiten gaan

Yuzu

Re: Lekker Buitengereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 19:50

Hahah jah dat is echt grappig
Ik zouw wel weers op der willen rijden maar dan wel buiten

EN niet binnen

nikki_amigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 20:06

Mooi dat het zo goed gegaan is!!

Yuzu

Re: Lekker Buitengereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 21:12

Jup ^^

En ze gingen der ook bijna nag half vandoor toen we terug kwamen Chesnut zat in het sorrt weitjuh en ging door leuk naar ons toe komen en toen ging die weg rennen en bokken dus de paarden weer helemaal druk maarh et ging goed