Maar weer eens een verslagje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Maar weer eens een verslagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-02 10:35

Omdat Omar de laatste tijd zo moeilijk over zijn rug wil komen, moet ik ‘m een aantal keer longeren met bijzet (wel kijken of hij er met bijzet wel doorkomt uiteraard, anders heeft ’t geen zin). Gisteren had ik Omar dus ff uit het land geplukt, weer een snee erbij l( . Ik nam ‘m even mee de kas in (waar hij binnen staat), maar die zijn ze aan het slopen, echt een klere herrie van brekend glas dus, maar hij liep gewoon mee Lovers Eerst even lekker gepoetst en zijn wondjes verzorgt. En dat vindt íe fijn… NOT. Hij is echt heel beledigd dan daarna en hoeft ook echt geen aai, ik moet dan altijd zo hard lachen om de “zeikknol” Knipoog . Toen de bijzets maar eens opgediept uit het “donkere gedeelte” van mijn kast (gebruik ze nooit). Eerst maar eens vetten want anders zouden ze weleens na 2 keer gebruiken uit elkaar kunnen vallen Bloos . Gelijk mijn hoofdstellen (2), halster en zadel ook maar gevet. Dat ligt er ook weer mooi bij. Omar opgezadeld en meegenomen naar de bak. Paar rondjes links en rechts opwarmen en dan aan het werk…. Oef dat vond íe niet zo leuk (hij haaaaat longeren), maar hij kreeg het door en ging erg lekker sjouwen!! Ik ben benieuwd of ik de volgende keer als ik erop ga het verschil kan voelen. Op het einde ben ik er nog even opgeklommen, ik had geen teugels en geen beugels Haha!. Iemand anders longeerde mij even (in draf) en ik heb mezelf weer zitles gegeven. Iedereen die langs kwam lachte me uit (langs een geliefd fietspad en langs een redelijk drukke weg), maar ik ging stug door met mijn armen te zwaaien Haha!. Is wel erg goed voor je zit zeg, je voelt je gewoon steeds onafhankelijker worden, moet ik maar eens vaker doen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 18:40

Zou voor mij ook erg goed zijn, zitles, maar ja, nu nog een gek vinden hehe. Maar mooi dat het longeren goed ging, hij moet er gewoon ff door.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 18:43

Ja lachen he, ik doe het ook vaak, beugels eraf, teugels in een knoop en armzwaaien Haha! moet je de zoontjes van onze stalhouders horen joh *LOL* *LOL* *LOL* die liggen helemaal dubbel.
Ach het helpt in ieder geval en Aldira wordt er heel lekker ontspannen van, ze gaat lekker d'r eigen gang want ik heb nog niemand kunnen strikken die haar wil longeren dus ik ga niet precies langs de punten die ik in gedachten had maar het gaat om het zitten denk ik dan maar Knipoog