echt een geweldige buitenrit gemaakt vandaag!!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pluutje

echt een geweldige buitenrit gemaakt vandaag!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 19:46

het was echt zo warm vandaag dus ik had bedacht dat me maar naar buiten gingen en het was de bedoeling om rust aan te doen(maar dat ligt meestal ook aan de bui van mij pony..)

we hebben een park heel dichtbij, daar is een vijvertje in. we waren al een keer daar een beetje ingeweest(2 stapjes ofzo), we hadden verwacht dat er vandaag allemaal zonnende mensen en honden zouden zijn maar tot onze grote verbasing was dat niet het geval. dus wij een poging wagen, sumisha stopte na 2 pasjes omdat haar pony naar het water ging kijken. ik dacht, zover zijn we al geweest dus mijn doel was om in ieder geval verder dan dat te komen. en wat denk je, leroy liep er zo in, steeds verder. toen voelde in het water in mijn schoen komen(die niet waterdicht zijn...)toen vond ik het wel weer genoeg. toen zijn we nog een keer geweest, nog een heel klein stukje verder maar toen kwamen er een paar kleine jochies op fietsjes aan. leroy zag ze en vond ze dood eng, dus toen ik hem omdraaide draafte hij zo het water uit...haha.

daarna zijn we nog even door het park wezen rijden, het was echt cool want we gingen allemaal kleine paadjes nemen die we nog nooit genomen hadden. het leek echt alsof we in een bos in the middel of nowere waren maar we waren gewoon in amsterdam in eens parkje... *LOL*

leroy was echt heel erg braaf, ik heb ook stukjes voorop gereden en we zijn heuveltjes op en af geweest enzo, het was echt cool.

mijn schoenen zijn nu helemaal doorweekt, toen we nog aan het buitenrijden waren sopte ze helemaal en toen ik afsteeg...bah!!!!

daarna zijn we nog even aan de hand wezen grazen, dus de pony's hadden helemaal hun dag, ze stonden daarna echt voldaan op stal, zo blij kunnen ze zijn met dat soort dingen. en sumisha en ik hebben ook heel erg veel lol gehad, het was echt geweldig, behalve dat de natte schoenen...

dit keer waren we tot net onder mijn zadel gegaan, volgende keer gaan we misschien zonder zadel en met bloten voeten en dan verder, maar dan moet het natuurlijk nog wel een keer warm worden...en er niemand zijn...nou, dat gebeurd vast ooit nog wel een keer..

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 21:02

Wat leuk!! en wat gaaf dat je ook het water in ging(een beetje dan) Ik heb vandaag ook buiten gereden echt heerlijk met die warmte!!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 21:26

Waar in amsterdam heb je dan gereden? En waar staat je paard? Toch niet hartje Amsterdam he?

Vroeg me dat eigenlijk af omdat ik op de Hollandsche manege ben geweest en me niet kan voorstellen dat ik ooit mijn paardje daar zou stallen. geen buitenrij mogenlijkheden. Nee niets voor mij.

Moet je altijd in het park rijden of heb je nog meer buitenrij mogenlijkheden. Wel gaaf dat je gewoon in de vijver bent gegaan.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 20:08

ik sta een beetje aan de rand van amsterdam, bij osdorp..
we hebben aan de ene kant dus dat park en aan de andere kant een beetje polder landschap en daarna boerenland.
we kunnen ook naar spaarnwoude, maar das wel een eindje weg, maar wel heel cool natuurlijk.

ik heb mijn pony nog niet zo lang dus ik heb nog niet echt alle weggetjes ondekt, er zijn vast nog wel andere leuke plekken om buiten te rijden.

tja, ik heb vroeger ook op de hollandsche manege gereden. ik was nooit zo van het buitenrijden, maar nu...echt heerlijk vind ik het Lovers

maar ja, als je eenmaal in het park bent en op de smalle paadjes verdwaal je zo en lijkt het net een bos, dus ik ben allang blij!

Lotte B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 10:07

heeej lau!
klinkt allemaal goed zeg!
van mij mag het altijd wel zulk lekker weer zijn *LOL*
en op de Hollandsche manege kun je inderdaad nie echt goed buiten rijden maar ik heb het er verder heel erg naar mn zin Lachen
lau, maybe zie ik je zo en anders tot snel!
DIKKE KUS Kusje lotte

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie