wie moeten hier allemaal iets tegen de zenuwen nemen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

wie moeten hier allemaal iets tegen de zenuwen nemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 09:14

of je paard natuurlijk?
Op wedstrijden of als je gewoon buiten gaat rijden of bij jachten ed.
ben benieuwd


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 09:17

Hahahaha, ik in het begin toen ik hem net had Haha! nam ik weleens een valeriaan, ik had nogal slechte ervaring met een vorig paard gehad en kon vrij onzeker zijn....
Maar na een paar maanden niet meer, overigens had dat niks met hem te maken maar met mijzelf Lachen
Laatst bijgewerkt door orri op 19-05-02 09:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 09:28

nope
Ik ben ook wel zenuwachtig maar dat hoort erbij.
Toen ik nog sprong kon ik soms dagen niet slapen zo zenuwachtig, maar er iets voor innemen vind ik voor mezelf niet de oplossing, hoe niet zo van allerlei middeltjes.

Ik moet zeggen nu ik al wat langer voor mezelf rij en dus niet meer hoef te presteren op iemand anders zijn paard dat de zenuwen al wel minder zijn.

Ook ben ik geen voorstander om je paard vol te stoppen met troep.
Ik ga dan juist, ook mat trainen, veel naar andere plaatsen om ze te leren dat het allemaal niet zo eng is op een vreemde. Uiteindelijk leren ze dat dan wel een keer. Heeft bij Kawa ook 6 jaar geduurd, en veel concoursen weg geweest voor jan ..., maar dat mag de pret niet drukken Haha!

Fitzroy

Berichten: 25092
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 12:58

Fitz krijgt Bach Rescue remedies vanwege het hoesten wat hij na wedstrijden vaak ging doen en ik moet zeggen dat dat echt enorm helpt.

Zelf ben ik vooral in een nieuwe klasse en vorige week met de kür hypernerveus, maar toch neem ik nooit iets in. Ik ben dan bang dat ik niet meer zo alert kan reageren als er wat onverwachts gebeurt.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 14:07

help dat bach rescue ook voor een paard dat tijdens de wedstrijd en na de wedstrijd niet meer wil stappen en dibbelt de hele tijd?
Misschien ook door de zenuwen van de ruiter.?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Liv, _RobinA_, Articuno, Balou_k, Contemplate, dollyspikkel, herous, Ineke2, Ladyson, Milow2018, Miran, rocky_1995, Slagroomsoes, WendyKtH en 97 bezoekers