zadelmak.....of niet?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 19:48

Handell en Ilindra zijn nu 13 en 12 jaar en zouden net zo´n actie kunnen uitvoeren Haha! .
Zo staat er bij ons op de hei een pick-nickbankje waar Handell al 10 jaar standaard voor wegspringt en er tegen begint te snuiven Verward
Dit heb ik hem nooit kunnen afleren, hij heeft het nu eenmaal in z´n koppie zitten.
10 meter van te voren begint hij al te snuiven en scheef te lopen gevolgd door een sprong van 3 meter de hei op, stilstaan en er een keer naar "blazen" en dan snel een paar passen draf met de staart op de rug en de nek erop (echte tuiger), daarna gaat hij rustig verder met waar hij gebleven was Haha!

Ook voor vreemde dekens, dekjes en jassen wordt er soms debiel gedaan, maar het zijn meer spelletjes van ze dan dat ze echt bang zijn.

Mer1980

Berichten: 18857
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 16:57

Tsja ik heb het ook hoor. Ro vind opzadelen niet leuk en die blijft toch schrikken van het zadel. Al wordt het nu minder en minder. Met rijden merk ik er trouwens niets van hoor. El Roy daarentegen vind alles best staat ie te slapen kom ik aan met het zadel dan draait ie zich zo dat ik overal makkelijk bij kan de oortjes gaan erop en loopt zelf al naar de bak toe. Verward hij is nu 13 x onder het zadel geweest en vind het verschrikkelijk leuk hij kijkt er naar uit. Misschien omdat ie nog niet echt hoeft te werken hihi. Hij staat nu overigens voor een half jaartje op de wei om hem nog ff uit te laten groeien, maar het inrijden is bij hem nog geen probleem geworden. Maar ja hij is nog maar 3 he.

Groetjes Merilyn