Toen ik vanochtend op stal aan kwam was ik het al lang weer vergeten!
Ik was op een gegeven moment met Wedge bezig toen P. binnen kwam.
Begint hij te vertellen: J. v Uytert belde net, hij weet iemand die intresse heeft in Wedge en hij wil er 25.000 voor geven.
Nou ik schrok me dus echt gewoon kapot!
Het is mijn ergste nachtmerrie dat ik Wedge kwijt raak hij is echt mijn buddy!
Nouja, P. had naar N. gesms't dat er op dus op Wedge geboden was.
N. belde naar P. terug en zei dat er dan 35.000 gevraagd moest worden.
P. ging dus weer naar J. v Uytert bellen en zei dat J. v Uytert dinsdag in de namiddag zou komen kijken.
Ik was dus de hele ochtend flink over de zeik, met moeite alle tranen binnen gehouden.
En toen we gingen lunchen (ik eet op zaterdagmiddag altijd daar)
zei P. Renske (ik dus) is vergeten welke dag het is vandaag.
Ikke: Nee hoor, het is zaterdag het is 1 april dus ik moet vanavond oppassen.
P. nee daar doelde ik niet op... Het is vandaag 1 april! Wedge word niet verkocht doos!
Ik kon het gewoon niet geloven! Ik had namelijk gister gewoon nog tegen een vriendin van mij gezegt: Ik ben benieuwt wat P. morgen voor grap gaat uithalen...
Ik heb er gewoon de hele ochtend niet bij stil gestaan dat het 1 april was, dat het een grap kon zijn! Ik dacht alleen de hele ochtend van: Daar gaat hij dan...hoe is het mogelijk....Wedge...verkocht...
Momenteel kan ik er wel een beetje om lachen...maar ik heb sirieus een hartverzakking gehad! Mijn hart is al weer iets gestegen en zit nou in mijn linkerknie...Ik ben nog steeds niet bekomen van de schrik...
N. krijgt vanavond een smsje van P. dat het een 1 april grap was.
Ik vind het een hele geslaagde 1 april grap de beste die ze me ooit hebben geflikt! Maar wat heb ik in de stress gezeten!