fjorden zijn super (he maarten :D)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

fjorden zijn super (he maarten :D)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-02 14:26

Ben toennet t bos in geweest met Shico. Begon eerst al leuk, we kwamen 2 vrachtwagens tegen dus meneer wilde omdraaien om terug naar huis te gaan. Dacht t niet }> T bos was helaas erg nat dus we hebben niet echt veel kunnen draven en helemaal niet kunnen galopperen, maar dat komt wel weer. Shic gedroeg zich verder echt keurig, we kwamen op de golfbaan 2 trekkertjes tegen die aan t injecteren waren (naja wij naast de golfbaan en die trekkers erop dan he Haha! ). Had shico nog nooit gezien maar gaf er ook weinig om verder. Supershic Lovers Daarna kwamen we op een splitsing waar meneertje toch wel érg graag rechtsaf wou (richting huis Haha! ) dus zijn we die kant op gegaan.
Kwamen we nog een vrouw tegen met een paard, had shico weer zoiets van "ik keer wel weer om, kunnen we met hun mee!!!". Haha! Maar dat kon niet doorgaan want we moesten echt weer richting huis helaas.
5-10 min voordat we bij huis waren ben ik eraf gegaan, beugels opgestoken, singels 2 gaten losser en ernaast gaan lopen. kon shic even lekker helemaal ontspannen en op adem komen (ik loop niet zo hard ernaast Lachen ). Dus toen we uiteindelijk bij huis kwamen kon ik m gelijk afzadelen en in de wei doen. Ging ik later nog even bij m kijken, krijg ik weer een harde hinnik te horen Lovers zo cute

Hij heeft trouwens ook weer wat nieuws ontdekt... er schijnen tegenwoordig kaboutertjes te zitten onder en tussen omgehakte bomen en takken die langs de weg liggen. érg eng }>


En nu zit ik weer thuis en moet zo naar huiswerkbegeleiding... was veel liever een uur langer t bos in gegaan!! want Fjorden zijn Super!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 19:08

Hihi, Fjorden zijn ook super!! Wat lief dat ie hinnekte, was het voor hem/ haar de eerste keer of niet?

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-02 20:34

nee shico hinnikt eigenlijk bijna altijd als ik aankom Lovers Heeft er denk ik ook wel mee te maken dat ie alleen staat hoor. Laatst ook al een keer toen ik met de eigenaar stond te praten, plotseling heel verontwaardigd gehinnik vanuit de wei "waar blijf je nou??" *LOL* *LOL* En dan vanmiddag toen ik m nog even een knuffel ging geven na t rijden. Echt heel schattig Lovers
mijn vriendje

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 20:37

lekker zeg!
zo lief als ze hinniken he? doet quin ook weleens Haha!

heerlijk straks lekker meer bosritten maken.
ik kan helaas niet zo vaak meer Verdrietig

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 22:23

Fjorden rulen!
Ik had toen straks mien Mam aan de telefon en die was voor het eerst helemaal allen met Pieke anderhalf uur uitrijden geweest. En ze waren dus weer goed thuis gekomen. Wel een viaduct over de snelweg over en nog wat enge dingen maar met Pieke kan dat.

Volgens mij is Shico net zo'n Lovers schatje!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 12:35

Helemaal mee eens, Fjords for ALL!

Tjo kan by the weg ook zo verontwaardigd hinniken als ik eerst een ander aandacht geef.

Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 12:58

Fjorden zijn inderdaad super!!! Ben altijd al Fjordengek geweest, maar nu ik er sinds 2 jaar zelf 1 heb wil ik nie anders meer Haha!

Groetjes Corine

Pino, de super Fjord!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 13:06

Fjorden zijn ook super. Maar de andere kant van de Fjord is ook dat ze superirritant kunnen zijn Haha! Het is maar net hoe de pet staat, ze kunnen enorm dwarsliggen. Wat heb ik vaak gebaald als er weer eens gestaakt werd tijdens een buitenrit omdat mevrouw ergens niet in wilde, als ze zich niet wilde laten vangen voor de les, als ze de omheining vernielde, als ze in het pasgezaaide stuk land ging staan, als ze ingebroken had in de hooischuur en er een enorme bende van had gemaakt. }>
Maar wat heb ik ook gelachen toen ze met haar voeten in de bevroren waterbak ging staan met een kop naar de Lipizzaners van 'zo moeilijk is dat toch niet? Verward " of hoe vrolijk ze soms was, net een klein kind, als we een buitenrit maakten over de hei, of hoe ze met een stalen gezicht andere paarden aan de kant beukte alsof ze ze niet had zien staan, of als ze sneaky je spullen verstopte aan de andere kant van het hek als je haast had, hoe ze die ene keer op haar kont ging zitten met een buitenritje toen ze de andere kant op wilde *LOL* *LOL* *LOL*
echt waar, ik heb nog nooit een paard gekend dat zoveel gevoel voor humor had. Met Fjorden beleef je altijd wel wat, je ziet aan de oogjes al dat ze altijd bezig zijn een plannetje te bedenken om iets uit te vreten Haha!
Ggeweldig!!

Maarten, heeft jouw crossfiets dat nou ook? Extreme duivel

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 13:14

Hahaha, dat verhaal van jou komt me bekend voor Cody. Ik heb ook regelmatig last van het zeer irritante gedrag van mn fjord. Ja ik heb geen zin meer denkt ie dan en dan gaan we maar staken en nog meer van die onzin. Haha!
Maar je hebt altijd plezier met ze Haha!

Groetjes Corine

Pino, de super Fjord!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 13:19

haha dat stakerige had Shico woensdag ook in t bos. Hij wou rechts en als ik dat niet had gewild (dat was de kant richting huis) was ie echt wel gaan staan met die kop erop "en je bekijkt t maar!!". Lovers En juist dat maakt t ook weer leuk.

cody jouw verhaal klinkt op sommige stukken zó bekend!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 13:49

Prachtig!!! Wat klinkt dit allemaal superbekend!! *LOL* Tja... dit zijn nou de verhalen die typisch voor Fjorden zijn. Ok ok... ze zijn soms stront-eigenwijs, maar kijk eens wat een lol we er achteraf om hebben als het toch allemaal weer goed komt en we toch weer een lekkere buitenrit hebben gemaakt.

Fjorden roeleren echt wel!!!! Party!!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bonnielau, DemiSisa, Elegance_, Fly_high, IASCrawler, Iris_Casper, MyWishMax, Pantykous, SusanH, Umeo, Urbiezira, Vagabondo, xRooss en 99 bezoekers