De "een paard is geen fiets" actie op de radio?!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

De "een paard is geen fiets" actie op de radio?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-02 08:21

Mijn vriend zit bij Studentenradio Utrecht voor school. Hij zit daar een dag in de week en moet een lange reportage maken (7-10 minuten) Hij zocht een goed onderwerp en ik heb voorgesteld dit te doen over "paarden in het verkeer". Omdat hij geen beter onderwerp kon verzinnen Tong uitsteken gaat hij dit dus ook doen.

Wij dachten aan het woord te laten:
-automobilisten
-ruiter(s)
-iemand van 3vO
-iemand van de ANWB
-een "paardenkenner" (dierenarts (i.o.))

Zijn er onder jullie die mee willen werken? regio Amersfoort/Utrecht is het makkelijkst in verband met de opnamen die mijn vriend het liefst IRL wil maken.

Ook zou hij het fijn vinden als er bepaalde "quotes" zijn die gezegd moeten worden dat jullie die even aangeven. (Ik kan het natuurlijk ook wel maar bokt weet meer dan mij Haha! )
Bijvoorbeeld dat: "ieder paard kan schrikken, hoe ervaren ook, het is en blijft een vluchtdier".

Ik hoop op jullie medewerking. Misschien kunnen we deze reportage dan ook bij een aantal andere radio zenders aanbieden?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 09:29

JAAAAA vraag Laui! ?? Zij is er zo actie mee bezig en ze woont ook in deze buurt ?

Nee heb je en ja kan je krijgen *LOL* .

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 16:36

GAAF IDEE!

ik zou die 8 (toch) pagina's maar eens gaan doorlezen!
en daar een leuke collectie maken en die voorstellen voor de opnames (en hier op bokt plaatsen! *LOL* )
Ennuh... hier in Den Bosch omgeving zullen we wel niet die zender kunne horen he? Frusty

Ikke ook willen horen! *LOL*