Schandalig gewoon!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 18:28

Tinne"]
[quote="avantilover"][quote="Tinne"]
[quote="avantilover"][quote="Tinne"]
[quote="avantilover"][quote="Tinne"]
[quote="avantilover schreef:
Ik kan me wel een beetje in jouw inbeelden, van die jonge miesjes diedenken dat ze alles beter weten


Even voor de duidelijkheid: ik ben geen jong meisje die altijd alles beter loopt te weten, maar als ik al 1000x tegen ze heb gezegd dat hij opnieuw bekapt en beslagen moet worden en ze doen het nog niet, dan zorg ik er zelf wel voor en dan kan t me helemaal nix schelen of ik de rekening dan wel of niet zelf zou moeten betalen.
[/quote]

Dat weet ik wel, maar ik snap wel hoe hij denkt Knipoog Maar ik snap jou ook helemaal! Haha!
[/quote]

Pfew...dan is er tenminste nog iemand die mij snapt...
[/quote]


Haha! ik had het zelfde gedaan denk ik Knipoog Ben net zo erg Haha! *LOL*
[/quote]

Ja en ik denk dat er hier nog veel meer zijn die hetzelfde hadden gedaan, maar dat geven ze gewoon niet toe en zeggen gewoon dat het de verantwoordelijkheid van de eigenaar is en dat je er zelf niet naar om moet kijken...nou, toevallig houd ik van da paard, dus doe ik wat het beste voor hem is!
[/quote]

En zeker bij je verzorg paard, maar waren de eigenaaars niet erug boos?
[/quote]

Het was niet eens mn verzorgpaard, maar toen hij nog in de sport liep, moest ik die altijd groomen... De eigenaar was alleen erg pissed dat ik de hoefsmid had gebeld en niet de mensen die er fulltime werken (daar kwam ik net achter Knipoog ) Ik ben toch blij dat ik het heb gedaan
[/quote]

Idd, het is wel zo fijn voor het paard je (leuk he al die qoutes Haha! )

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-02 18:50

avantilover"]
[quote="Tinne"][quote="avantilover"]
[quote="Tinne"][quote="avantilover"]
[quote="Tinne"][quote="avantilover"]
[quote="Tinne"][quote="avantilover schreef:
Ik kan me wel een beetje in jouw inbeelden, van die jonge miesjes diedenken dat ze alles beter weten


Even voor de duidelijkheid: ik ben geen jong meisje die altijd alles beter loopt te weten, maar als ik al 1000x tegen ze heb gezegd dat hij opnieuw bekapt en beslagen moet worden en ze doen het nog niet, dan zorg ik er zelf wel voor en dan kan t me helemaal nix schelen of ik de rekening dan wel of niet zelf zou moeten betalen.
[/quote]

Dat weet ik wel, maar ik snap wel hoe hij denkt Knipoog Maar ik snap jou ook helemaal! Haha!
[/quote]

Pfew...dan is er tenminste nog iemand die mij snapt...
[/quote]


Haha! ik had het zelfde gedaan denk ik Knipoog Ben net zo erg Haha! *LOL*
[/quote]

Ja en ik denk dat er hier nog veel meer zijn die hetzelfde hadden gedaan, maar dat geven ze gewoon niet toe en zeggen gewoon dat het de verantwoordelijkheid van de eigenaar is en dat je er zelf niet naar om moet kijken...nou, toevallig houd ik van da paard, dus doe ik wat het beste voor hem is!
[/quote]

En zeker bij je verzorg paard, maar waren de eigenaaars niet erug boos?
[/quote]

Het was niet eens mn verzorgpaard, maar toen hij nog in de sport liep, moest ik die altijd groomen... De eigenaar was alleen erg pissed dat ik de hoefsmid had gebeld en niet de mensen die er fulltime werken (daar kwam ik net achter Knipoog ) Ik ben toch blij dat ik het heb gedaan
[/quote]

Idd, het is wel zo fijn voor het paard je (leuk he al die qoutes Haha! )
[/quote]

ja he...k vind t ok wel grappig met al die quotes Haha! maar voor Qoke is t idd veeeeeeeel beter!!