klein dagboekje...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

klein dagboekje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-02 12:17

jaja, voor Roos (littleroosie) eigenlijks zodat ze kan weten hoe het met dr pony gaat en alles op een dag na kan lezen als ze terug is Knipoog

Roos is dus nu in de ardennen met school, van 13 mei t/m 17 mei, ik zorg die dagen dus voor Lyca...
Aangezien ik weerw eg ben als Roos terug komt leek het me wel handig Haha!

Maandag 13 mei:
Vandaag kwam ik om half 3 op de manege, stonden de paarden/ponies nog in de wei, toen heb ik met ng een aantal meiden maar eventjes lekker in de zon op eht gras gezeten voor de wei, Lyca stond helemaal achteraan met Froukje..
Om kwart over 3 kwamen ze de wei uit en ging ik dr meteen helemaal poetsen, ondertussen mocht ze van Mary lekker laurierdrop likken Tong uitsteken toen heb ik haar "opgezadelt" (met longeersingel Knipoog ) en zijnw e aan de longe aan de slag gegaan, ze was hele erg braaf eerst eventjes met een losse halsverlenger gestapt, toen heb ik hem vastgedaan en zijn we aan het werk gegaan, ze liep echt heerlijk, na zo'n 20 minuutjes naar de andere kant, ging ook goed, 1x schrok ze omdat er iemand iets tegen de deur gooide of zoiets dergelijks, na een ongeveer een kwartiertje heb ik de halsverlenger afgedaan en mocht ze zo eventjes uitstappen, toen zijnw e naar stal gegaan en kreeg ze dr lekkers (pavo stibro, lucerne, knoflook met een scheutje zonnebloem olie) wat Roos zondag al klaar had gezet, ondertussen dat zij aan het eten was heb ik haar nog eventjes "nagepoetst" en haar staart uit geplozen...
Rond 5 uur ging ik weer naar huis Lachen


Dinsdag 14 mei:
Ik had maandagavond nog met Roos haar moeder gesproken over msn en toen hadden we voor dinsdagavond om half 8 afgesproken en zouden we saampjes Lyca doen, dat was erg gezellig Lachen
Eerst nog eventjes bij wat mensen gevraagd waar ze gingen rijden, nou die gingen of in de binnenbak of in de zandbak rijden, dus kon ik in de snipperbak (om het zo te zeggen), omdat we gister al zo'n 3 kwartier bezig zijn geweest vond ik dat ze vandaag wel eventjes aan het halstertje wat mocht dartelen Haha!
Roos haar moeder stond toe te kijken, toen ik net haar de andere kant op wou laten gaan kwam Roos dr moeder naar me toe, toen heb ik haar de longeerlijn gegeven en heeft zij Lyca op die kant nog eventjes gelongeerd en later hadden ze nog een rondje door de bak gelopen, een lief stelletje hoor Lachen
Ik denk dat Lyca nu neit zo lang heeft gelopen zo'n 20 minuutjes schat ik...
Toen heb ik weer haar lekkers klaar gemaakt en heb ik gewacht tot ze het op had, alles weer afgesloten en zijn we naar huis gegaan, kwart voor 9 was ik ook alweer thuis Lachen



Het verslag van vandaag komt hieronder wel te staan Lachen

Kuss Maaike

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: tienus63 en 170 bezoekers