Ik kan er nu echt even niet meer tegen.. Ik vind het vreselijk! Ik dacht geen tranen meer over te hebben maar nu stromen ze alweer over mijn wangen.. Wat moet ik doen? Ik kan het niet meer aan.. 
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
  Ik kan er nu echt even niet meer tegen.. Ik vind het vreselijk! Ik dacht geen tranen meer over te hebben maar nu stromen ze alweer over mijn wangen.. Wat moet ik doen? Ik kan het niet meer aan.. 
                                                         frieske schreef:wow dat is heel erg sneu voor je meissie!!
Zoek compensatie dan vergeet je het allemaal sneller.
Het zal veel pijn doen maar je weet dat je ze niet daar mee terug krijgt. ZOrg voor een mooie (mischien laatste) tijd met je andere paardjes!
Zet m op meid!
 Waarom beschuldigt ze me dan ook voor iets wat ik niet heb gedaan.. 
                                                         Snowytje schreef:Oh wat vreselijk! Waarom zijn ze geslacht? Geniet nog even van je verzorgpony's nu het nog kan en veel sterkte!
 En omdat hij geen zin heeft in het zoeken naar een goed tehuis laat hij ze maar slachten..