Hoeveel is je paard, voor jouw waard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 21:28

ja ik heb dus geen eigen paard maar isatie-b mijn verzorgpaard zou ik NOOOOOOOOOIT verlaten .. voor nog geen 100000000000000000000000000 euro..

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 21:32

kan je denk ik zo niks over zeggen.
Tuurlijk zegt iedereen dat ie dat niet doet, maar wat als je daadwerkelijk voior de keuze staat?
Zou het geld goed kunnen gebruiken, maar verder doe ik er dus geen uitspraak over

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 21:38

als iemand 10 miljoen zou bieden en ze naar ene goed huis gaat waar ik der af en toe kan opzoeken. pfoeh dan denk ik toch dat ik t niet af kan slaan. van die 10 miljoen kan ik een paar dromen verwezelijken.
maar ik heb mijn grens wel zo hoog liggen dat ik zeker weet dat niemand t ooit zal bieden voor mijn meisje. dusja als ik echt voor die keuze sta misschien weiger ik t dan ook wel.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 21:41

stef schreef:
kan je denk ik zo niks over zeggen.
Tuurlijk zegt iedereen dat ie dat niet doet, maar wat als je daadwerkelijk voior de keuze staat?
Zou het geld goed kunnen gebruiken, maar verder doe ik er dus geen uitspraak over


Wat is veel geld bij jou dan.
25.000
50.000
100.000
of echt miljoenen?

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 21:53

Felix gaat niet weg, die gaat bij mij dood.

Over Danno valt altijd te praten. Maar dan moet het inderdaad een goed bod zijn.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Jetta

Berichten: 3986
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 22:19

Joleen schreef:
Klinkt stom, maar als ik een echt goed bod op mijn paard zou krijgen gaat ze weg. Misschien dat ik er nu ook wel makkelijker over denk dan eerst, omdat ik mijn eerste pony moest verkopen omdat ik te groot werd en Brando heb ik in moeten laten slapen. Ik weet dus hoe het is om afstand van je paard te doen. Ik heb het nu dus 2 keer al meegemaakt. Ik zeg ook niet dat ik het heel makkelijk zou vinden en helemaal niet erg, maar als ik er echt een goed bod voor krijg, zou ik er zeker overna denken!


Ik heb ook al drie keer afscheid van een pony/paard moeten nemen, maar Warenko gaat echt niet weg, hoor! Niet dat ik van hem meer hou dan van die andere drie, maar hij is niet zomaar bij ons gekomen.
Hij mankeert ook wat...en dan zou het heel moeilijk zijn om iemand voor hem te vinden die er ook zo zorgvuldig mee om gaat als wij.
Hij heeft op stal al vele harten gestolen met zijn bijzondere karakter.

Elk paard met een beetje pit, rij je rustig zonder bit!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 22:43

Ironique is ook heel veel waard voor mij. Emotionele waarde kun je niet omzetten in geld vind ik. En daarbij zit verkopen er toch niet in met de aandoeningen die ze heeft, ze blijft dus de rest van haar leven bij mij.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 22:44

Ik ga absoluut mee met Napoleon: wat er bij ons aan dieren inkomt, gaat nooit meer weg, wat ze ook bieden. Jurga is totally alles voor me en Voice-je, zo kort als ik haar heb, ook al.... Lovers

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 23:29

Citaat:
Emotionele waarde kun je niet omzetten in geld vind ik.

Ik zou het geld wel goed kunnen gebruiken, maar ik kan gewoon geen afstand doen van mijn lieverd Lovers Al kan je veel mooie/goeie paarden vand at geld kopen, ik denk dat ik niet snel weer zo'n paardje vind!
Ik heb nu zo'n goeie band met hem opgebouwd... hmmmm nee mijn paardje blijft lekker bij mij! Knipoog Pling

"What we call human nature, is actually human habit.."

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 09:14

Mijn pony is dan wel niet van mij maar als ie van mij was deed ik hem NOOIT weg.
ik hou veelste veel van hem Lovers

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 09:25

Mijn paard is me veel waard, maar niet alles.
Als ik een heel goed bod op haar zou krijgen van (let wel!) een ruiter die haar minimaal hetzelfde kan bieden dan ik, dan is de kans groot dat ze eruit gaat. Met het geld zou ik dan een paardje kunnen kopen dat meer voldoet aan de verwachtingen die ik had van een paard dan Milena waar heeft kunnen maken. Dus er is zeker over te praten, maar ik stel heeeeel hoge eisen.

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 09:58

Denk niet dat ik Lyca zou verkopen. Ik kan het haar gewoon niet aan doen om weer verkocht te worden. En het is een paardje die je moet begrijpen en lukt je dat niet dan zal het net zo gaan als bij de vorige eigenaar.
Het antwoord is dus nee Haha!

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 13:32

[quote="Naz"] Emotionele waarde kun je niet omzetten in geld vind ik. /quote]

Mijn paard is mij oneindig veel waard!

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 14:33

Ligt er aan wat er geboden wordt, wat er met hem gaat gebeuren, en hoe die mensen zijn. Als Buddy mij qua karakter niet ligt, en qua rijden ook niet, zou ik hem wel verkopen. Ik denk dat als er ergens iets schort tussen jou en je paard, dan is dat voor je paard ook niet leuk. Verkopen dus. Maar ik doe hem alleen voor goed geld weg uiteraard.

Maar daar denken we voorlopig nog niet aan, hij is mijn schat, met zijn karakter is niets mis, alleen is het rijden nog even aankijken.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 14:44

Ik zeg altijd, miljoenen, gewoon voor JOU en iedereen onbetaalbaar *LOL* Maar dat geldt wel alleen voor youri, Bij wjerdo, en renske is het althans bij mij, zo krijg ik perpaar 25.000 (euro) geboden, dan gaan ze Schijnheilig Haha!


Groetjes Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 15:18

klinkt mischien wel of ik niks om Arie geef maar als iemand 10 miljoen bied (wat nooooit iemand zou doen voor HEM) dan zou ik hem echt wel verkopen Schijnheilig weet je wat je allemaal wel niet kunt doen met 10 miljoen? dan heb ik zo weer 100 andere Arie's (als die bestaan Haha! maar dat zien we dan wel weer)
Toch zou ik wel ff nadenken, want volgens mij bestaat er geen andere Arie en al helemaal geen 100.
Best moeilijk dit Haha!

Sydney
Berichten: 117
Geregistreerd: 30-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 15:43

Beseffen jullie wel hoeveel 10 miljoen gulden is? Verward

Redemption
Berichten: 137
Geregistreerd: 11-11-01
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 17:07

Kan me geen moer schelen hoeveel dat is, ze gaat echt niet weg! Ook al kan iemand die er zoveel geld voor over haar wel alles bieden. Onder de voorwaarde dat ik geregeld zou kunnen kijken zou ik er over na gaan denken maar anders echt niet.

Kitty´s Redemption is the best!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 17:14

Ik weet cht wel hoeveel het is, en daarmee heel royaal mijn grote wens, een huis met een lap grond kan bekostigen.
Maar wat heb ik aan een grote lap grond zonder mijn Kawa erin?
Alle andere paarden zijn voor mij niet wat Kawa is.
Dit is mijn eerste eigen paard, en die blijft altijd.
Altijd al op handels paarden gereden, en vaak moeite gehad als er een fijne weg ging.
Dat wil ik nu niet meer.

Sydney
Berichten: 117
Geregistreerd: 30-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 17:26

Ja, ik denk dat als ik eenmaal een hele goede band met een pony/paard heb dat ik hem dan ook niet zou wegdoen. Maar ik heb dat nog nooit echt meegemaakt.

Ik hoop met mijn toekomstige pony.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 17:39

Imker wil ik nooit meer kwijt. Ik denk dat je een paard moet zien als een vriend. Wij zijn met zijn allen geen handelaren, die paarden hebben voor het geld. Ik wil een paard als vriend, kameraad hebben, en een kameraad verkoop je nog niet voor al het geld in de wereld....

Toos paardloos

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 18:48

Als ik het paard nog niet zo lang heb,zou het van mij voor 10 miljoentjes makkelijk weg mogen hoor.Behalve als je zo'n diepe band krijgt,met zo'n paard...Nee,dan zou ik hem voor geen 20 miljoen verkopen. Lovers Lachen

gwenlover
Berichten: 65
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 21:03

mijn lievelingspaard gaat weg en dan merk je pas hoeveel je voor een paard over hebt

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-02 21:37

Sydney schreef:
Beseffen jullie wel hoeveel 10 miljoen gulden is? Verward

Jah!
Maar wat heb je aan 10 miljoen als je je lieveling verkoopt?
Verdriet kun je niet sussen met geld!
Je kunt het verdoven!

Maar gelukkig ben ik niet de enige gek! Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Doubtless, Larislaatje, Luna_Rose, Varekaj en 134 bezoekers