Laat nooit je pony los!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Laat nooit je pony los!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-02 21:21

Dat vertel ik mijn dochters altijd als ze met hun pony's rond het huis wandelen maar vandaag vatte mijn jongste van vier dat wel heel letterlijk op. Na het rijden, waarbij ze vandaag voor het eerst een heel stuk gegaloppeerd had (en ik gerend), wilde ze haar Shetlander nog even laten grazen maar ze struikelde en viel. Giant ging vervolgens in een draf van de achtertuin naar het erf maar [naam] hield vast en werd op haar buik meegesleept.
Maar loslaten deed ze niet! Onderweg lukte het haar weer om op te krabbelen en toen hoorde ik haar roepen.
Ik rende naar de deur en zag [naam] met Giant de hal inlopen. Ze moest hem met twee handen meesleuren en ze was boos, heel boos maar gelukkig nog heel Haha!
Ik heb haar maar even uitgelegd dat ze, in dit soort gevallen, toch wel los mag laten *LOL*


batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 21:27

Haha, ik ben ook opgevoed met dat idee en zo doende moest ik even langs de eerste hulp wegens brandwonden van het halstertouw Knipoog Hebben we het nog niet over de grasvlekken op m'n rug na een stuk meegesleept te zijn Haha!

Gelukkig is het allemaal goed gegaan met je dochter! Wees maar blij dat je zo'n vasthoudend (letterlijk Knipoog ) type hebt! Tong uitsteken

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 23:41

Haha, had ze geen pijn? Dat had ik wel willen zien, lijkt me prachtig hoe je dochtertje dat afgehandeld heeft, en dan nog zo boos op dat dondersteentje }>

Ik heb dat ook altijd geleerd, nooit loslaten, en dat heb ik ook een keertje gedaan toen ik eraf was gevallen en die pony vrolijk door stiefelde Lachen Colin op zijn buik die teugels vasthouden, en die pony zag het nog als sport ook, en bleef lopen. Toen werd mij hard toegeroepen dat ik los moest laten.

Bijdehand als ik altijd al ben geweest vroeg ik stomverbaasd waarom, omdat hij ons altijd had geleerd je pony vast te houden. Daarop antwoordde hij dat dit een uitzondering was Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 15:29

Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

Knap van Caressa dat ze voor het eerst gegaloppepeerd heeft!! Doe haar de groetjes van ons!!

Ps je weet toch eigenlijk wel dat ze alles letterlijk neemt, ik meen me een verhaal te herinneren waarbij ze even moest blijven staan en toen inderdaad bovenop haar pony stond??

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-02 16:58

Ha, jij kent [naam]'s benaming voor galopperen nog Haha! Maar tot voor kort dacht ze dat de uitgestrekte draf galop was. De eerste keer in galop keek ze eerst heel verbaasd door deze rare beweging maar vervolgens kwam er een grote grijns.

En dat van dat staan was inderdaad afgelopen zomer *LOL*
Toen zat ze op Gwenn die toch vrij groot is (D-pony) en ze moest alleen heel even stil blijven staan zodat ik iets kon pakken. Toen ik omkeek schrok ik behoorlijk van een peuter die bovenop de kont van de pony stond en zei "ik moest toch staan?" *LOL* *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dioni, hannelot, Lanoca, maitestar23, Mark0919, SentiBot, sterregoud, vilheide en 41 bezoekers