Boktmeeting van Mickey, Dorine, Jurga en Sypheron

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Boktmeeting van Mickey, Dorine, Jurga en Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-02 19:28

Gisteren was het zover. Ik zou eindelijk weer eens een bokker eens meeten. Ik ging samen met Jurga en Sypheron naar Dorine.
Jurga is al eens bij mij geweest dus die kende ik al IRL. Ik was dan ook benieuwd naar de andere twee bokkers.
Na een uur rijden kwam ik zij het iets later dan gepland bij Jurga aan. Sypheron was er natuurlijk al. Schijnheilig
Met z’n drietjes gingen we op weg naar Dorine. Sypheron werd gebombardeerd tot kaartlezer en jaja we zijn in Zevenaar aan gekomen hoor!
In Zevenaar stond er een vrouwtje op en neer te springen op de straat en vrolijk te zwaaien Clown . Dat kon natuurlijk niet missen, we kwamen aan bij Dorine.
Peter zette nog even wat water op voor de thee, en wij keken meteen foto’s. Sypheron had meteen weer fans. De twee poezen van Dorine vonden Sypheron toch wel heel aantrekkelijk Cool . Maar ja Jurga was er bij, dus dat was wel jammer voor de dametjes.
Nadat we onze thee opgedronken hadden, werd het tijd om naar Cerise te gaan. (Oh ja by the way, de rijbroek staan Dorine goed hoor Manon!)
Met zijn vieren gingen we in de groene scheurmobiel naar de stal van Cerise. (Dorine zou een goede autorijdinstructrice zijn:”en dan gaan we bij de stoplichten rechts, daarna de 2e straat links….” Knipoog Terwijl we naar Cerise toe reden begon het zonnetje er aardig door te komen en werd het zelfs nog warm in het autootje.
Cerise stond heerlijk te grazen in de wei toen we haar gingen halen. Ze kwam heel braaf met Dorine mee en keurde ons eventjes en liep toe mee om gepoetst te worden. (Bij ITP is te zien hoe ze gepoetst werd. Jaja bokkers Sypheron wil wel een poetsbureau beginnen, mits er iemand is die hem wil sponsoren wat rijbewijs en auto betreft.) Cool
Helaas was de bak te nat dus kon Dorine haar grote liefde alleen op straat tonen. Maar het is echt een schatje hoor die Cerise. Braaf loopt ze met Dorine op haar rug over straat. Soms was het een beetje spannend, maar ze durft veel.
Jurga en ik mochten ook alle twee Cerise nog een stukje over de weg rijden. Vergeleken bij Jur en Laiser was het wel eventjes wennen wat de breedte betreft (en Laiser de lengte… Knipoog .)
Na het rijden werd Cerise nog even lekker geborsteld en mocht ze weer de wei in. Lekker grazen… Vork
Nadat we Dorine thuis gebracht hadden, werd het zoetjes aan tijd om weer eens richting Lunteren te gaan.
Nadat we eindelijk Ede door waren. (Wat was daar veel opgebroken zeg.) Kwamen we weer in Lunteren. Terwijl we genoten van een boterham hebben we nog naar de video gekeken van Voice toe ze net geboren was. (Wat een schatje is dat toch)
Jur moest nog even naar de dierenarts. (Ja Iloon is zo verliefd op Voice dat ze nog zo’n veulentje wil.)
Daar hebben Sypheron en ik nog even paps van Voice bewonderd. Knappe kerel is dat hoor die Kwijl Paddox Kwijl .
Daarna gingen we dan naar Jur om haar te rijden. Zoals zo veel paarden doen, mijn Laisertje ook hoor. Liet Jurga zich natuurlijk van haar “beste” kant zien. Fijn is dat hè, komen er eindelijk weer eens bokkers kijken, krijgt je paard het hoog in haar bol.
Na een tijdje mocht ik ook op superjurga. Dat was wel eventjes wennen. Maar toch een leuke tante hoor!
Haha!
Tja maar het hoogtepunt van de dag moest nog komen. Jaja Sypheron is een echte BOKKER geworden. Hij heeft nu ook op Jurga gereden. Nou dames hij heeft me daar een show weggegeven. Jurga(Iloon) en ik waren sprakeloos…
Cool Ja kijk zelf maar bij een van de topics bij ITP, dan kun je Sypheron te paard zien.
Als afsluiting van de dag werd Voice nog even bewonderd in de wei. (In de stal is het een lief knuffelig veulen Lovers , maar buiten is ze nog indrukwekkender) Wat een vrolijke meid is dat zeg!
Heerlijk gewoon om haar zo rond te zien rennen.

En toen…
… toen werd het tijd om weer eens naar huis te gaan. Na anderhalf uur (leven de filés) was ik thuis en keek ik terug op een gezellige dag met Dorine, Jurga en Sypheron.


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 19:36

Super de super gedaan Chris!!!! Scheelt mij weer wat zere vingers *grijns*. Haha! Ik heb alleen een kleine correctie, niet IK maar mijn vader is verliefd, vandaar nog een veulie! Knipoog
Ja tuurlijk ben ik apetrots op mijn dames, jammer dat Jurga niet mee wilde werken, maar ze heeft het beste tot het laatst bewaard: die avond tijdens de rijles! Crisis wat kan die muts WEL sjouwen! Had ik mijn zweep niet meer nodig grin. Schijnheilig
Maar goed, het was een supergezellie dag, vooral de actie van Syph! Lovers Dorine, erg leuk om je Cerise nou eens gezien te hebben! Lachen

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-02 20:56

[quote="Jurga"]
Ja tuurlijk ben ik apetrots op mijn dames, jammer dat Jurga niet mee wilde werken, maar ze heeft het beste tot het laatst bewaard: die avond tijdens de rijles! Crisis wat kan die muts WEL sjouwen! Had ik mijn zweep niet meer nodig grin. Schijnheilig
quote]
Dat kwam natuurlijk door die laatste rit met Sypheron Tong uitsteken
Jur zal wel gedacht hebben, okee ik doe het dan toch maar. Nu is er niemad meer bij Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 20:58

Ja, daar leek het idd wel op! Gekke beest van me. Lovers Ene moment zo dwars en andere moment zo mee willen werken. Ze is echt een topper! Nu hopen dat die kleine net zo wordt als mijn meis.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 21:45

Ja superdag gehad! kaarlezen ging niet helemaal zo lekker als bij mijn eerste meeting, maar we zijn er gekomen Haha! En mijn eerste keer op een paard is ook geslaagd Lachen niet er vanaf gevallen dus alles ok Lachen Schijnheilig

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 08:36

Ach Syph, dat komt vanzelf goed! De eerste keer dat ik op een paard zat, was ook gewoon een paar rondjes hobbelen met iemand ernaast!
Ben erg benieuwd of je er idd mee doorgaat, zou het erg gaaf vinden, maar dat weet je.
En als je het niet in Venlo doet, strikken we Kim.... en knuppen we Jurga aan de longeerlijn! Lovers

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 14:28

Ik vond het superleuk dat jullie zijn geweest!
En ook geweldig dat jullie meteen foto's hebben gezet op ITP!

Dus voor mensen die interesse hebben:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=

Ik vond het een hele gezellige ochtend/middag, en hopelijk kom ik ooit nog eens bij jullie in de buurt, met fototoestel natuurlijk.
Dit keer was ik de mijne vergeten, stom he.
Succes Syph, nou mijn Peter nog, maar die wil never nooit nie rijden...
Moet ik daar blij mee zijn of... Verward

Maar groomen, chauffeur zijn, en leren longeren wil Peter wel!
Vind ik al heel wat hoor.
En hij geeft Cerise ook vaak een reiki-behandeling, doe ik zelf ook...
Verder staat knuffelen op nummer één!
Dat doet hij graag met zijn vier vrouwen: Dorine, Cerise en twee poezen. Lovers

Syph, Jurga en Mickey: bedankt voor jullie bezoek! Party!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 21:37

Ja Dorine, het was supergezellie om nu eens bij jou langs te gaan! Haha! Je hebt het leuk voor elkaar zo hoor! Party!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vlindy en 47 bezoekers

cron