nog meer drukplekken!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-01 20:30

Maar nu op mijn kont!
Heb vandaag zonder zadel gereden. Ben een eindje naar buiten geweest, en op het galoppeerpad een stuk gegaloppeerd. En hoe! Kon 'r dus echt niet meer houden! En dan zit je, ik had wel een touw om d'r nek geknoopt, maar dan kun je met je teugels niets meer, dus op een gegeven moment dat touw maar weer los, en flink met de teugels gewerkt, moest toch wat!? Terug naar draf en zo snel mogelijk naar stap... Ik ga liever in galop als in draf zonder zadel. Maar om en lang verhaal kort te maken, heb nu 4 knalrode plekken op mijn gat! Dat wordt van de week nog wat als ik weer wil rijden....
de plekjes op Des d'r schoft zijn gelukkig al mooi dicht!


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 20:59

hahahahaha auwua,maar wel lekker he zonder zadel?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 21:10

Weet je wat heel fijn is? Een wollen dekentje met een elastische dekensingel erom. Rijdt superzacht, je hebt veel grip en het is lekker warm.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-01 21:13

Tsja, daar heb ik nu niet zoveel meer aan... Maarre, had ik ook al aangedacht om gewoon een sjabrak eronder te doen! Maarre bedankt...

kikki
Berichten: 33
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 16:31

Dat moet niet aangenaam zijn!!!! Huilen
Maar wel heel leuk hé! Ik kan ervan meespreken: na een rit zonder zadel voelt je achterste niet goed aan...
Mijn pony had ook eens een erge drukplek en ons hebben ze aangeraden er klei op te doen( zo'n klei dat je ook op netelprikken doet) en daarna was er niks meer te zien, zelfs geen witte vlek!

Doei! Party!! Party!! Party!!
kikki

Zet allen die paarden buiten!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, frutsel05, gillian, Mark0919, noordje, Pellelilly, Vagabondo en 50 bezoekers