Lekker splashen in de buitenbak!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Lekker splashen in de buitenbak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 19:21

Volgens mij is Pablo in zijn vorige leven een zeepaardje geweest Cool . Hij is namelijk dol op spetteren en splashen. Toen hij een halve dag oud was lag hij al in de vaart te spartelen al denk ik dat dat niet helemaal de bedoeling was Lips are sealed maar ook nu is hij nog dol op water. Hij staat vaak lekker te maaien in een plas water op wei en in de spuitplaats probeert hij altijd de spuit te pakken te krijgen en gaat hij stampen in het water. Ook met rijden gaat hij graag door een plas heen.
En dat is fijn want de buitenbak heeft wel drainage, er liggen toch wat plassen in als het regent zoals vandaag.
Nu Pablo weer beter is wil ik natuurlijk ook rustig met hem opbouwen. Gisteren had meneer een dagje met alleen maar wei en even een boklongeersessie gehad dus vandaag wou ik weer wel weer op.
Maar binnen was het clubkampioenschap voor de manegepony's en buiten zou het clubkampioenschap voor de eigen paarden zijn. Omdat het zo regende ging het laatste niet door. Heel gemeen ben ik daar wel blij om want nu het wordt uitgesteld kan ik waarschijnlijk wel mee doen }> (ik sta maar 4e dus winnen kan ik niet maar ik vind het wel leuk om mee te doen).
Maar goed ik kon dus niet binnen rijden dus ben ik maar de buitenbak in gegaan. Ik mijn lange waxjas aan en Pablo zijn uitrijdekentje om. En toen de buitenbak in en kon Pablo zich hier en daar heerlijk uitleven. Als we door een plas rijden probeert hij altijd nog wat harder te gaan om lekker te splashen. Haha! Als hij ziet dat we op een plas af rijden gaan zijn oren nog verder naar voren en stampt er dan heerlijk door heen. Wel fijn want als we ooit weer gaan starten zal hij vast ook wel eens in de regen moeten starten. En met buitenrijden gaat hij ook door elke plas heen.
En van met dit weer in de buitenbak rijden wordt hij nog extra mak ook want sinds kort is er een wandelroute van Natuurmonumenten die langs de buitenbak gaat. Er ligt een fijn knisperend grintpad en vandaag kwamen er allemaal wandelaars met parapluis langs. Pablo is eigenlijk bang voor pluutjes maar zo went hij er goed aan. En ook van kindjes die in plassen springen kijkt hij niet meer op.
Alleen waren de ruitenwissers van een auto die even naast de bak stond wel eng. Maar die maakten ook wel een raar sissend geluid.
Heerlijk dat ik weer een dag heb kunnen rijden op een gezond paardje!

Wat foto's:

Ja, ik heb wel zin hoor!
Afbeelding

Na het rijden even met dekentje op de foto:
Afbeelding

Mag ik nu naar binnen aub!
Afbeelding

Lekker warme zemeltjes Vork
Afbeelding

En hee daar is die leuke "meneer sinasappel" Kwijl
Afbeelding


Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 21:43

hahaha !! Hey; You know what I told you about Smokey!

Lekker hé ! Als ze niet bang meer zijn van water. Haha!

Remy is zo'n keutel man! Eerst scheet hij bijna 7 kleuren stront als hij in de bak door een plas water moest }> . En na een tijdje oefenen en kletsen tegen hem ging het na een paar weken al iets minder moeilijk. Knipoog

Nu, 2 maanden verder wil ik hem af en toe longeren als de bak een beetje nat is (flinke plassen hoor!) en dan staat meneer gewoon stil met z'n neus in het water Schijnheilig . En dan maar lekker spelen met het water ! Zodat het baasje ook nat wordt als ik hem eruit wil halen !! Want nu hij dat eenmaal ontdekt heeft blijft hij gewoon als een dove staan. (zal wel water in z'n oren hebben... Schijnheilig Schijnheilig Extreme duivel )

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, bellieee, Cantheon, Jeska2, marinst, massiemas, Mira283, Raamzicht, Salinah, SJP, supervon78, TinkerTreas, Typhoon, Vecar en 114 bezoekers