Nieuw ruitertje voor hon????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Nieuw ruitertje voor hon????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-02 10:14

Heb misschien/waarschijnlijk een nieuw ruitertje voor hon. Ze is 7, en moet nog veel leren, maar het zit er wel in.
Gister kon ze (door het klote weer) voor het eerst rijden. Dus hon gezadelt, Priscilla erop, en stappen (aan de longeerlijn). Ging goed, ze zat er heel netjes op.
Dus aandraven..
Tja, en toen had hon zoiets van JOEPIE!!!!!!!!!!!!, die schoot er dus bokkend vandoor. Niet gemeen ofzo, maar gewoon extreem blij. Dus priscilla schrikt zich wezeloos, die is manege pony's gewend die geen stap verkeerd doen. Dus priscilla eraf, en ik hon even gelongeert. Beest bleef galoperen geloof ik, en echt dat staartje omhoog, koppie erop, en gaan met die banaan Haha!
Priscilla vond het machtig, en stond buiten de bak te kijken: Jaaaah honey, kom op, kom op!!!
Toen hon uitgedold was priscilla er weer op.
Eerst weer even stappen. Jah, zegt ze, ik moet eerst even stappen hoor, want ik moet eerst een beetje aan honey wennen Haha!
Nou, kwartiertje ofzo gestapt, toen wilde ze toch wel weer draf proberen, maar dan moest ik wel ernaast mee lopen. Zo gezegd zo gedaan. Dus ik tegen priscilla, hou je zadel maar vast, dan gaan we.
Priscilla spoort aan, en we draven de lange zijde.
Ineens hoor ik haar roepen: IK ZIE NIKS!!!!
Kijk ik om, was haar cap helemaal voor haar ogen gezakt! Haha!
Cap goed gedaan, en zo hebben we nog een paar x lange zijdes gedraaft.
Het is een lief, en verschrikkelijk bijdehand meisje, dat heel graag wil leren.
Op de manege waar ze rijdt leert ze niet poetsen en opzadelen, en tja, aangezien ze als ze 12 is een eigen pony krijgt, moet ze dat wel kunnen natuurlijk Schijnheilig
Ze komt steeds met karin mee (is een kennisje van karin) en als ik er niet ben helpt karin haar.
Die kleine hummel (3 slagen in mijn beugelriemen!) heeft ook nog even op Raven gezeten.
Hmmz, zij wel.. Haha!


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 10:24

hey cool, ik hoop het voor je!

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 10:42

ik hoop het ook voor je zal wel leuk zijn

Love the life that you live, live the life that you love

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 14:35

Wat leuk voor jou en Hon! Ik hoop echt voor je dat het wat word. Suc6!!!!!!!!!!!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Colinda20, dolor, Floemii, Googlebot, Kopmeeuw, Miekie74, Mitch_Beauty, Muga, xoranlover en 114 bezoekers