Een gezellige valpartij...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zwartwitje

Een gezellige valpartij...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-06 01:32

Het beloofde een mooie dag te worden, want het zonnetje scheen hoewel er sneeuw en regen voorspeld was, en ik ging met 3 vriendinnetjes een lekker lange uitwaai-bosrit maken... er waren wedstrijden op de manege, dus we kregen de huifkarpony's mee, 4 fjordjes. 2 meiden zijn onervaren, dus we konden zowiezo niet voluit gaan in het bos, maar dat mocht de pret niet drukken.

We waren speciaal naar een rustig paadje gereden om te galopperen, wat perfect ging, totdat er een tegenligger in de vorm van een paard+ruiter aankwam. Tsja dat heb je weleens, dus rustig in stap gepasseerd, en toen ze voorbij waren wilde ik nog wel even het pad uitgalopperen... had ik beter niet kunnen willen, want mijn paardje Joey kreeg het in zijn bol. Hij gaf bij het aanspringen een vreugdebokje (nog best uit te zitten) meteen gevolgd door een redelijk gemene lanceer-bok (ik snap nog steeds niet waarom, met het zadel was volgens mij niks mis, en ik deed ook niks raars) maar ineens vloog ik door de lucht, landde mooi voor zijn voeten, en ...onder zijn voeten ... ik zag vanuit mijn ooghoek 4 hoeven over me heen gaan en ik voelde ze ook (autsch).

Joey verdween in de verte, een van die meiden in galop erachteraan (echt een heldendaad, dit was de 2e keer paardrijden voor haar). Ik zag ze verwdijnen en dacht, ojee, die rent naar stal, maar het bleek dat dat gekke beest gezellig al grazend ging staan wachten op de rest...er was een stuk teugel weg, gewoon afgescheurd, maar voor de rest niks aan het handje

Gek trouwens, ik kan me de laatste keer vallen niet herinneren, maar ik wist ineens weer hoe dat is: je gedachten gaan in slow-motion maar alles gaat zo snel dat je erg vreemde dingen denkt... door de lucht vliegend gaan redeneren; "hey, dit was niet de bedoeling, ik ben er toch niet aan het afvallen he?"

iig heb ik nu een pijnlijk stuitje en mooie kerstboomkleurtjes bij mijn kont en waar ie op me stond, op mijn bovenbeen

Het wordt maar weer eens tijd om te lessen geloof ik

Britt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 01:42

hee tessel! das best balen zeg, vorige keer toen ik erop reed wassie nog zo'n schatje
najah dat worden weer leuke opmerkingen als je maandag kreupel de klas binnenkomt strompelen

daantjuhhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 01:44

haha, ja dat heb ik ook altijd.
het gaat eigenlijk super snel, maar toch ga je nadenken over de val tijdens je val..

maar je hebt er niks aan over gehouden??
klonk namelijk erg pijnlijk..

geit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 12:02

pijnlijk

Zwartwitje

Re: Een gezellige valpartij...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-06 14:07

haha Britt, ik zal idd binnenkomen als een oud vrouwtje (maar wel woensdag he! )
en Marleen heeft er een leuk Tessel-pest-verhaal aan overgehouden

daantjuhhh: gek is dat he, gelukkig bedacht ik me pas later dat ie ook wel eens op mijn hoofd had kunnen gaan staan ... en nee, ik heb niks gebroken ofzo, alleen gekneusde kont- en beenspieren, stijfheid en een zeer stuitje.

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 14:12

heb je toevallig bij het Lamoen gereden?

Met Joey, fiona, toontje en Larson???

Zwartwitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-06 14:17

superfries: jup, moest jij toevallig wedstrijd rijden?

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 19:49

ik heb zelf niet meegereden met de wedstrijd, maar wel gekeken! Joey heeft de laatste tijd wel vaker de kuren

Winged

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 19:53

auuw....
ach heb je een *leuk* aandenken aan vandaag toch