ergenis rond de les

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margaret
Berichten: 174
Geregistreerd: 11-07-01
Woonplaats: Emmen

ergenis rond de les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-02 23:40

Hallo, vandaag weer les gehad op de manege. Wat een puinhoop zeg. Kregen we een nieuwe instructrice, stelde zich niet eens even voor en negeerde de boel compleet. gaf wat algemene les, en dat was het dan. Het laatste half uur liepen er al twee kwaad uit de bak, om dat het niet goed ging, waren we nog maar eens met z'n drieeen over. Heb er nu tegen eigenaar wat van gezegd en me overlaten plaatsen naar de woensdagavond. Daar is altijd een vaste instructrice aanwezig die teminste "les" geeft. Van haar heb ik nu ook het tweede uur les gekregen en dat ging een stuk beter en stuk rustiger. De laaatste drie weken is het gewoon een puinhoop. Alles loopt daar door elkaar dmv het ruiter/koetsierbewijs. Ik hoop dat het straks wat rustiger wordt naar de vakantie. Vorige week liep bijvoorbeeld een ruiter met paard steeds tegen de mijne op. niet 1 keer maar tig keer. Al een paar keer wat van gezegd en steeds uit zijn buurt gebleven. Helaas hielp dat ook niet. De laatste 5 minuten ben ik ook eerder gestopt. en uit de bak gegaan. Jammer want ik had het erg naar mijn zin, en ik sta nu in dubio toch helemaal te definitief te stoppen. Ik kijk het nog een tijdje aan, en dan zie ik het wel. Nou ja jammer maar wie weet komt er wat beterschap in. Mac.

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 15:55

Vervelend, kan je niet ergens anders gaan rijden waar het beter georganiseerd is. Je betaald neem ik aan er genoeg voor en als je dan op zo een manier les krijgt is dan helemaal vervelend. Succes verder

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 17:00

Gewoon privéles nemen, ben je van het gezeik af.