Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En er zijn verschillende met veel bling bling aan is niet verbonden aan een bepaald merk, moet je maar eens in een ruiterzaak kijken
Proficiat !

en succes met het zoeken
En was niet super duur dus nu ga ik sparen voor een hoofdstel met bling bling front en neusriem! 
Abalaydi schreef:

bijvoorbeeld ander merk?
lowara schreef:weet iemand ook bling bling frontriemen voor arme studenten?bijvoorbeeld ander merk?
,, stoerr zo'n bling bling hoofdstel! Good luck drmee,.

Luckey schreef:lowara schreef:weet iemand ook bling bling frontriemen voor arme studenten?bijvoorbeeld ander merk?
2de hands misschien? PourCheval heeft ook veel frontriemen in lagere prijsklasse
ik ga gelijk kijken! Javmo schreef:Schumacher heeft hoofdstellen met blingbling in de neusriem en frontriem. Ik zag hier in een ruitersportzaak ook een USG bling hoofdstel met neusriem en frontriem met steentjes
Ik heb hem gewoon met zwart onderlegd en 'witte' steentjes, maar je kunt het onderlegde in verschillende kleuren kiezen, net als de steentjes. Hier bijvoorbeeld in het blauw (daar heb ik ook nog mee in mijn handen gestaan) :