cheeka kreupel!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

cheeka kreupel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-02 17:44

Vanmorgen heb ik me eerst grandioos verslapen, werd om kwart over negen wakker terwijl ik tussen half negen en negen uur al op mijn werk had moeten zijn... Bloos
Toen door de stromende regen naar de paarden gefietst Boos! Komt er zo';n stomme duitser langs die keihard door een plas rijdt...toen waren mijn schoenen ook doorweekt!
KOm ik op stal heeft Cheeka een onwijs dik voorbeen Huilen Ze was gistermiddag getrapt door Goldie, maar toen was er niets te zien en 's avonds zag het er ook goed uit(niet dik en niet kreupel iig). Maar vanmorgen had ze echt een onwijs dik been en omdat ik haast had kon ik haar ook niet even laten lopen dus ik baalde wel een beetje...
Vanmiddag wezen stappen en haar been voorzichtig afgespoten. Dat afspuiten viel me trouwens alles mee, want mijn 2,5 jarige monster had dat nog nooit meegemaakt. Op mijn vorige stal had ik daar de mogelijkheid niet voor en ze zijn in december verhuisd dus veel afspuitweer hebben we nog niet meegemaakt }> *LOL* Maar ze was best wel braaf voor haar doen(het is nogal een druktemaker, maar ze bleef stilstaan Haha! )...ze liep wel behoorlijk kreupel en ze was helemaal down dus blij ben ik er niet mee, maar ja het komt allemaal wel goed denk ik. Als het in het weekend nog dik is bel ik maandag wel de veearts even, maar ik denk niet dat dat nodig is...(Toen Flap en goldie even naar buiten mochten en zij niet was ze trouwens helemaal niet zo stil meer, het blijft toch wel mijn kleine cheekie Lovers )
Het was me het dagje wel zeg...eerst verslapen, toen doornat geregend en toen cheekie ook nog kreupel....en gister was mijn drinkton ok al spontaan verdwenen en niemand heeft iets gezien Verward (er schijnt in één van de huizen ingebroken te zijn, maar wat moet een dief met een cementkuip Verward Behalve erop staan Haha! )

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 13:03

aaah arme Cheeka, ik dacht dat Goldie niet bij die andere twee buiten mocht...

succes met haar arme beentje...