Mishandelen!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 09:13

grinnik, dat voorstel van Jetta spreekt mij ook wel aan, met 1 kanttekening: misschien is slaan met die plank tegen die botte kop van hem wel beter. Misschien dat je dat bord voor zijn kop dan aan gruzelementen slaat.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 13:14

Gemakkelijk lijkt het me niet om zulke lui aan te pakken, maar als ik de kans had dan zou ik ze wegjagen met de longeerzweep en een hooivork en ik zou ook naar de eigenaar van de paarden toegaan.

Sucses en ik hoop dat die rotzakken gauw een ander baantje zoeken!

Gr. Adriana

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 16:02

Jetta schreef:
Je ziet iemand een paard met een plank tegen de benen slaan.Je weet: dit is mishandeling!
Je pakt ook een plank en gaat de bak in.
Je slaat de "plankenman" met de plank tegen zijn benen, en nog eens,...en nog eens....en nog een keer!
Wedden dat ie de volgende dag last heeft van plankenkoorts?
Walgelijke lui die paarden slaan.Daar moet ik van kotsen! Misselijk !
Je paard doet nl. alles voor je als je er voor zorgt dat hij je kan vertrouwen. Easy toch?


Helemaal mee eens....een paard kan je nooit vertrouwen als je hem hard slaat...Het is niet normaal om ten eerste met een houtren plank te slaan en al helemaal niet als de benen van het paard door zijn toedoen openliggen!
Die jongen kent duidelijk zijn grenzen niet... dan zul je hem daarmee net zo lang moeten confronteren tot ie ermee stopt.

Wat zegt de eigenaar van de stalling ervan? Ik denk alleen niet dat het veel helpt om hem weg te sturen want dan gaat hij op die andere stal gewoon door met zijn praktijken tenzij hij anders in de (financiƫle) problemen komt als hij zou moeten verhuizen naar een andere stal.

Groetjesss van Jessica!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 04:49

Tja, zou dus een goeie voor mij zijn! Ik kan dus nogal agressief uit de hoek komen en het zou niet de eerste keer zijn dat ik iemand in de kop mep! Boos! Ik heb een grondhekel aan mensen die die beesten en kinderen mishandelen! Boos!
Inderdaad proberen foto's of video van te maken en dan rechtsreeks naar de dierenbescherming of de politie.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 22:58

Dit is gewoon niet normaal...echt de dierenbescherming bellen.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 13:23

Jammer dat je zo ver weg zit, Diamond Checkers. Mijn buurman is er ook zo een om van te kotsen.
Het verhaal staat bij rijtechnische problemen, Paard over hindernis slaan. Vreselijk Boos! Ik haat hem.
Nou hebben ze het paard van de week naar een stal gebracht waar ze hem een flink konden afrossen zonder dat ze er commentaar op zouden krijgen. Jezus, die mensen zijn geen paard waardig.
En maar commentaar op mij hebben dat ik te weinig rijd (ik rijd 4 of 5 x in de week, vind dat meer als genoeg!). Dat hij het toevallig niet ziet is niet mijn probleem, maar hij moet gewoon zijn mond dichthouden!!
Nou zou ik hem heel graag een x flink op zijn bakkus willen rossen (excuse my for my language), maar ik rijd in zijn bak en maak gebruik van zijn trainingsmolen.
Ggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!! Boos! Boos! Boos! Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel
Ik hoop dat ze hem een x overhoop rijden ofzo. Extreme duivel

noeska_m
Berichten: 165
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Avenhorn (nh)

ahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 21:01

sommige mensen weten echt niet hoe je met paarden opm moet gaan ik zou als ik jou was met de eigenaar gaan praten of naar de dierenbescherming bellen , maar je moet dan wel bewijs hebben dus je moet dan wel foto s maken

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-02 21:46

ik ben er weer maar ik heb die jongen nog niet gesproken dus ik weet nog niet wat de diernbescherming wilt doen,
gelukkgi zijn er een paar paarden verkocht dus die kunnen ze dan niet meer mishandelen Pling maar ik vrees dat ze er weer een paar nieuwe bij kopen !! Boos!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 22:11

En wat wil je er mee bereiken om dit te plaatsen?

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 11:52

Steef schreef:
En wat wil je er mee bereiken om dit te plaatsen?


advies vragen, zodat ze weet wat ze er nog meer aan zouden kunnen doen...DUH Lips are sealed

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 14:30

Steef schreef:
En wat wil je er mee bereiken om dit te plaatsen?


Ja moet ze het dan maar voor zich houden ofzo?
Tis toch net goed dat ze zoiets plaatst? Dan blijf je tenminste op de hoogte van de zwarte kanten van paardenland.