Voor het allerlaatst op Dira gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Voor het allerlaatst op Dira gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-02 20:20

Vandaag mijn laatste dag met Dira. Madeleine gaat morgen nog rijden en vanaf woensdag is ze officieel verkocht. Ze blijft wel op de manege staan een maand en als het bevalt misschien langer.
Omdat zij hier blijft staan ging Pliva vandaag verhuizen naar een andere stal op onze pensionstal. Ze staat nu in een aparte schuur met een aantal andere Lipizzaners die van de staleigenaren zijn. We hebben eerst alles klaargemaakt voor Pliva en ondertussen stond Aldira even alleen op de lange gang in haar stalletje, hevig hinnikend naar Pliva.
Pliva vermaakte zich prima, beter dan we hadden verwacht want die kan normaal slecht tegen 'nieuwe situaties'.
Aldira was vandaag een beetje van slag omdat Pliva weg was. We hebben nog wel samen gereden, maar ze was ontzettend gespannen en schrikkerig. Misschien 'voelt' ze toch iets? Ik weet het niet.
Na het rijden lekker nog gepoetst en haar wat lekkers gegeven.
Het is wel raar als je beseft dat het nu voor mij afgelopen is, maar zo anders dan bij IJsco omdat dat zo'n dramatisch afscheid was met die wegrijdende trailer en een hinnikend paardje erin.
Dira blijft nog lekker een tijdje dus die zal ik ook nog geregeld zien, waardoor het minder rot is.
We hebben nog een tijdje gewacht op een nieuw pensionpaard dat vandaag zou komen, een Hannoveraan, omdat die misschien nog een verzorgster nodig heeft Schijnheilig maar die kwam helaas later dus zijn we maar weggegaan.
Woensdag ga ik nog een keer, om de kast leeg te halen en al mijn spullen mee te nemen naar huis. En dat zijn er nogal wat Haha!
Maargoed, dit was het dan, heb een leuke tijd met Dira gehad maar wist vanaf het begin heel goed dat het waarschijnlijk ook maar tijdelijk was dus heb er niet zo heel veel moeite mee.
Nu nog een nieuw verzorgpaard zoeken...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 20:45

En toch blijft het jammer dat je weer een paardje moet 'inleveren', maar gelukkig zeg je zelf al dat je je er op had voorbereid. Hoop dat je snel een opvolger vindt waar je langer plezier van hebt!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 22:21

Jammer voor je dat het zo snel alweer voorbij is....

Maar het zal idd helpen dat ze nog op stal staat en je haar regelmatig kunt zien, daardoor zal het minder moeilijk zijn dan toen met IJsco.....

Ik hoop voor je dat je snel een leuk paardje vindt en dan hopelijk voor lange duur!!

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 22:24

Echt jammer.... Maar met hoe meer paarden je omgaat, hoe meer je leert.... Bekijk het toch altijd maar van de optimistische kant, dat is het beste!
Succes met het zoeken naar een vervolg op Dira.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 23:23

Sterkte meis, hoop voor je dat je geen terugslag krijgt..... Scheve mond Heel veel succes met het zoeken van een nieuw paardje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 17:33

Toch naar om te lezen hoor. Ik hoop voor je dat je snel een ander bijrijpaardje vind waar je wat langer plezier mee kan hebben.
Het lijkt me toch best moeilijk dat je Dira nu nog wel ziet maar er niks over te zeggen hebt.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 18:03

Jammer, jammer, jammer...
Sterkte de komende tijd en ik duim voor je dat je snel een nieuw bijrijdpaard kan vinden!

Lovers

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 10:54

Jammerdat ze weg gaat Verdrietig
Sterkte iig en succes met een nieuw paardje te vinden Lovers Pling