Rocco heb ik nu zo'n anderhalf jaar, het is mn aller liefste knollie.
na een half jaar begon hij al wat te sukkelen een week kreupel en dan weer 2 weken niet en dan weer een paar dagen wel bijvoorbeeld. toen ben ik met hem naar de kliniek geweest daar hebben ze foto's gemaakt maar er was niks op te zien. ze zagen er zelfs perfect uit !
maar toch liep hij kreupel. na het advies dat ik van de kliniek gekregen had liep hij nog steeds kreupel. het advies was: wiggen en 6 weken stappen. toen had ik het gehad en ben ik op zoek gegaan naar een andere manier van genezen.
en daar was Steffi van der laarse. die wel meerdere mensen ghier van bokt kennen.
zij constateerde dat Rocco helemaal vast zat in zijn lijf, zijn heupen stonden scheef en door het advies van de kliniek stond zijn ene hoef stijler dan het ander en was zijn ene been dus een stukje langer dan het ander. hier heeft hij zich helemaal op aan moeten passen.
steffi heeft hem gekraakt en accupuntuur toegepast.
dit heeft enorm geholpen en hij liep super !!
vandaag was Steffi weer langs geweest voor een controle en je raad nooit wat ze zei: hij is klaar. hij loopt super. houd me op de hoogte en nog veel plezier met hem !!!
ik ben zo blij !! eindelijk kunnen mijn mannetje en ik weer aan de slag.
in het totaal is ze 3 x langs geweest in 6 maanden tijd en dit alles was nog goedkoper dan dat ene bezoekje bij de kliniek !
voor mij geen andere dierenarts meer