De tinker auditie dag ging leuk met een vreemde afloop

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 11:40

Thirza schreef:
hoi hoi de mensen van het pipi paard daarmee bedoel je de ouders en ja die rijden wel en die van mij niet altijd vind je het gek we moeten veel en ver rijden voor dat team

en over sandra de gene die haar zwart probeerde te maken voor het team was monique zei deed er echt veel voor, ik weet nog zo goed dat ze zo lachen stond te vertellen dat een ander show team bij haar op bezoek was geweest en haar niks vonden dat is pas gemeen!


Oke weer een reactie!
Ik heb op het moment een heel goed contact met Sandra! Dat even voorop gesteld!
Je moet geen woorden gaan verdraaien Thirza! Ene volgens mij vond jij het ook erg leuk!
Dat verhaal over sandra enhaar team zit je helemaal uit zijn verband te rukken en te plukken maar oke!
Ik ben een super gemeen mens! Ik ben achterbaks,schijnheilig...lellijk en ik kan absoluut niet rijden, ik heb een lelijk paard en ik bak er helemaal niks van....leek ik maar een beetje meer op jou.........
Maar ach je zei het zelf al HALLO IK BEN PAS 16!

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 11:46

[quote="Merilyn"]Hmm rare reactie maar ok. Geeft niet hoor. Nu leren ze je hier echt kennen.

Een van de reden van sandra's vertrek zijn jullie geweest!

verder wahhhhhhhhhhhhhhahaha
En ik ga gauw op zoek naar hulp want ik moet toch echt iets aan mijn karakter gaan doen........Er schijnt niks van mij te kloppen.
Ik heb nog nooit gehoord dat ontslag of dergelijke met een feest geviert werd, hoe harry het ook gebacht zou hebben hij had het nooit goed kunnen doen, hij had Thirza nooit kunnen onstaan zonder dat thirza zich daar rot over zou voelen. wat hij ook gezegd zou hebben.
Mare ik ge lekker verder met raar elders ik wens jullie nog heel veel plezier hier op bokt.nl

Tinkernikky

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 12:08

Kan het misschien fout hebben Monique, maar jij hebt het over zielig zijn en beledigen in elk antwoord, wie is er nou het hardste bezig????? Juist jij!

Een veel voorkomend geval, op het moment dat er in een reactie tegen iemand een kern van waarheid zit, gaan ze zich als het grootste kind gedragen en sarcasme op zichzelf betrekken. Gefeliciteerd daarin ben je geslaagd! Party!!

Nu weet ik in ieder geval genoeg om mijn conclusie te trekken. En dan durf jij te beginnen over het feit dat Thirza een opmerking maakte dat ze pas 16 is???? Ik weet niet hoe oud jij bent, maar volwassen overkomen doe je zeker niet.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 12:24

slotje lijkt me duidelijk waarom geen moddergegooi en elkaar zwartmaken op bokt