belachelijke actie

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 18:29

Ik heb Jino nu net een jaar en toen mijn vader jino kocht zijn er afspraken gemaakt met de vorige eigenaar, 1 daarvan was dat, zolang jino van mij zou zijn, jino GRATIS de hele zomer bij hun in de wei zou mogen staan, dat was heel duidelijk afgesproken en we waren hun daar heel dankbaar voor.
nu word het weer mooier dus pap ging naar die mensen toe om te vragen hoe en wat ivm met MKZ. wil die man dr nu in eens 100 piek per maand voor hebben!! JEEZ het spijt me zeer maar dat vind ik toch echt een belachelijke actie, er is echt zo vaak duidelijk gezegt: nee geen probleem, jino mag gewoon bij ons blijven staan, zonder kosten of wat dan ook, geen probleem! en nu zijn ze in 1 keer omgeslagen!! jeetje mina!
okee ze hebben het op dit moment moeilijk met de mkz enzo, en ik kan er best inkomen dat ze een bijdrage willen maar omdat het zó vaak benadrukt is dat we NIKS hoeven tebetalen.. sorry maar dat gaat bij mij niet door de beugel...
m'n ouders zijn he-le-maal over de zeik, niet normaal, mn pap is nu zeggen dat jino niet meer bij hun komt te staan en is de papieren halen (die eindelijk bovenwater zijn, ik had alleen een copie'tje)
en nu blijft ze zoieso nog een maand op pension stal staan en dan zien we welverder.. waarschijnlijk komt ze bij een ander nrpsje te staan, helaas is dat gewoon een wei langs de weg, dus kan ik mn spullen niet kwijt, maar die wei is aan dezelfde weg als 't thorentje(stalling) dus waarschijnlijk mag ik mijn kast gewoon houden bij 't thorentje en mag ik daar gewoon gebruik blijven maken van de bak enz....
nouja we zullen zien.
sorry maar dit moest ik even kwijt

"Some memories are best forgotten"


Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 18:46

Jeetje kan me voorstellen dat je dit niet leuk vind! Idd vind ik dat wel raar van die mensen...maarre hebben ze koeien ofzo? Dat ze nu geen inkomsten hebben misschien? Dan kan ik er nog wel een beetje inkomen, maar anders vind ik het ook belachelijk!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 18:54

zehebben koeien, een heeeele hoop varkens én schapen!
het is dus wel heel vervelend voor ze!

"Some memories are best forgotten"

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 19:04

dan kan ik me het wel voorstellen nood breekt wetten.
Ondanks dat er afspraken waren hij had ook meteen kunnen zeggen sorry ik heb liever niet dat je komt of tegen betaling.
Hij loopt een boel inkomsten mis nu het zal mij niet verbazen als bij ons het stalgeld ook tijdelijk omhoog gaat indien we geruimd worden dat het blijvend wordt verhoogd en eigenlijk vind ik 100 piek nog best redelijk.
Toen hadden ze het geld niet nodig nu niet uit jouw verhaal maak ik duidelijk op dat die man ook heeft gezegd dat hij nu 100 gulden wil ivm de MKZdas niet veel hoor.
Nu ben je misschien meer kwijtvof minder maar of je het daar naar je zin hebt? ik hoop van wel voor je

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 19:21

even voor de verduidelijking (hoor ik ook net)
hij zegt dat we het verkeerd begrepen hebben, dus dat jino 1 jaar gratis daar mocht staan en daarna niet meer, maargoed dat gelooft ie zelf niet eens denk ik, het is echt ZZOOOOOO vaak gezegd, en we hebben het OZOOO vaak gevraagd!
nu nog een gedeelte dat ik net hoor:
(btw: het is een niet zo heeel grote wei maar kan makkelijk een pony opstaan. er staat extreem weinig gras op, en het gras groeit ontzettend langzaam, maar voor 1 pony, voor de zomer was het wel te doen, de omheining is ook bar slecht de meeste palen zijn afgebroken of al bijna doorgeknaagd door de shetjes, en de stroomdraad hangt voor het grootste gedeelte er los bij)
okee wat de bedoeling zou zijn:
wij betalen 100 per maand, knappen de wei volledig op zorgen voor stroom(+draad) en een water aansluiting, en nu komt het: ze kopen zelf weer een pony erbij en die komt er dan bij te staan en ik moet de wei volledig uitmesten!
die wei is echt niet geschikt voor twee pony's die de hele zomer buitenstaan!!! dat is niet te doen! dan is er geen wei meer over naar een paar maanden!!
kijk die wei opknappen is echt het probleem niet, dat moest gewoon gebeuren en aangezien jino er zou staan was het vrij voorde hand liggend dat WIJ die wei op zouden knappen en natuurlijk ook uitmesten, maar als hun dr ook nog een pony bijzetten!
dan vind ik het raar!
bovendien is het HÚN wei!
en ook als er geen mkz zou zijn zouden we 100 piek moeten betalen!
ik weet dat 100 niet veel is! dat willen we er ook best voor betalen maar niet als er afspraken zijn gemaakt en nu de boel in eens verdraaid word

"Some memories are best forgotten"

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 19:37

aha, dat tweede gedeelte verklaart een hoop. Want ik was het wel met Kim eens. Het is wel raar dat ze de boel nu zo lekker verdraaien. En natuurlijk balen dat je nu snel wat anders moet zoeken!
Suc6, en ik zou idd gewoon lekker ergens anders heen gaan...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 19:48

tjee das oliebol zeg!!!!

hopelijk vind je gauw een lekker weitje voor jino!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 19:55

sjeetje das niet fijn. reken je ergens op gaan ze zo doen. als ik jouw was zo ik gewoon een leuk ander weitje zoeken want als die mensen zo gaan doen is t daar niet echt gezellig.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Robinneta

Berichten: 64
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 20:30

Ja, een ander weitje zoeken, misschien worden ze dan Boos!
En jij misschien Extreme duivel

ik rijd graag op Heaven, Fox en Robinneta


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EmptyWords, LB2003, Vagabondo en 51 bezoekers