Ik heb werruk!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Ik heb werruk!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-02 17:07

Hoihoi!

Vandaag was ik nog even gaan helpen op de stoeterij (normaal doe ik dat niet op zondag, maar vandaag was het ff nodig want morgen moeten ze op jumping en alles moest schoongemaakt worden, paarden moesten even springen en gewassen worden enz.) En eind mei moet de stalruiter dus (bot gezegd:) "oprotten", maar ze doen de helft van de paarden naar de nieuwe plaats waar hij gaat rijden zodat hij ze gewoon op wedstrijd blijft rijden (vraag me niet waarom hij nou weg moet, ik snap er nou ook helemaal nix meer van).

Floraquina blijft gewoon waar ze nu is, maar ze wordt fokmerrie en ze willen haar voortaan gewoon op de wei gooien (echt jammer, ze kan echt goed wedstrijden lopen, is in 1.5 jaar tijd van de B naar de Z gegaan). Maar ik ben haar dus ook weer kwijt om te rijden en dan heb ik daar gewoon niets meer. Dus vroeg die stalruiter of ik hem kwam helpen als hij verhuisde. Ik zei: Ja, als ik tijd heb hoor (ik dacht bij mezelf, da ken ik dan alweer, dan kan ik daar weer het slaafje gaan spelen). Maar hij zei dat hij me dan WEL ging betalen...Oké ik kom je helpen Haha! Dan heb ik dus weer werk en dat betekent GELD en geld betekent-->EIGEN PAARD!! Haha!

Vind ik wel fijn om voor hem te blijven werken, dan blijf ik de helft van de paarden waar ik nu al zo'n 4 jaar mee werk gewoon zien. Misschien gaat hij met 1 van die paarden naar de Olympische Spelen...dussse ik blijf hem wel helpen, dan mag ik misschien wel mee!! Haha! Haha! Haha!

Groetjes,
Sanne


guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 21:25

wat leuk voor je Sanne!!! en nu flink sparen voor je eigen paardje he?!!

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kla4tje, Mark0919, Nannetje7, xSuuzerd en 47 bezoekers