Arme Floraquina

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tinne

Arme Floraquina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 12:24

Hoi

Vandaag kwam de DA om Floraquina hengstig te spuiten. Hij had tegen iemand gezegd die ook op stal werkt dat je het beste niet kunt gaan rijden als ze net hengstig zijn gespoten. Maar ik had dat dus niet gehoord en ik vroeg aan haar of ik gewoon kon gaan rijden...

Dus ik ging rijden, eerst lekker losgestapt aan n lang teugeltje, toen wat gedraafd aan een lang teugeltje en ik kijk naar haar hals, helemaal bezweet allemaal schuim erop. Dus ik gelijk stappen, maar het werd alleen maar erger. Dus ik terug naar stal, naar de chef van de stal gegaan (de stalruiter dus) hij ook de DA bellen, want hij wist ook niet dat je eigenlijk niet mocht rijden. Wij dachten dat ze misschien een koliekaanval had, want we kregen haar gewoon bijna niet vooruit. Maar hij zei dat het "niet erg" was, dat kwam wel vaker voor als je gewoon ging rijden. Maar toen kwamen we er dus achter dat hij wel tegen dat andere meisje had gezegd dat je het beste niet kon gaan rijden. En die tr*t zegt niet eens even dat je het beste niet kan gaan rijden omdat ze dan heel erg gaan zweten.

Ik was wel zo kwaad hè... Boos! Echt onbegrijpelijk, da kind denkt alleen aan zichzelf en denkt dus absoluut niet aan andere mensen (helpen, ho maar!)

Gelukkig ging het gelijk een stuk beter toen ik haar had afgespoten en een dekentje op had gedaan...het zweet droop er gewoon echt af. Als ik het van tevoren had geweten dan was ik dus echt niet gaan rijden...ik voel me echt schuldig tegenover Floraquina... ze zweette wel zo erg...

Groetjes,
Sanne

guidolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 19:42

Hoi Sanne,

gister was ik ff bij mn oude stal wezen kijken, en daar was ook net een merrie hengstig gespoten. dat meisje ging er dus ook gewoon op rijden want ze wist ook niet beter. maar die merrie ging ook zweten (doet ze normaal nooit) maar vandaar dus. ik zal het eens tegen haar zeggen

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie