wat een wind..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

wat een wind..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-02 21:49

en ik op mijn fietsje naar mijn pony'tje toe..poeh poeh, dat viel niet mee.
maar, het is me gelukt hoor.

we hadden hayley en leroy buiten gezet, in de achterste/kleine bak. dat was voor leroy de eerste keer. de andere bak(de fijne dus) was namelijk tot vandaag steeds goed geweest, alleen vandaag was hij toch wel een beetje te nat..

maar, we waren in een stoere bui en zijn daar ook gaan rijden. het is echt wennen aan een kleinere bak en bovendien zijn de pony's en paarden altijd veel vervelender in die bak. er was ook heel fijn en bosje dat alle kanten opwaaide, dus dat was erg fijn. nou, het viel best mee. leroy was erg braaf en hayley ook.

ik heb echt heerlijk gereden, leroy zijn manen stonden recht overeind van de wind en ik waaide er bijna af(overdrijven is ook een vak)maar het ging echt lekker. hij liep erg goed en ik was met veel moeite wel een beetje serieus te krijgen.

toen ik zijn zweetdeken op wilde doen waaide hij er gewoon meteen weer af..(en dit is dus niet overdreven!!!)

nou, ik ben nu echt heel happy. ik had verwacht dat het heel slecht zou gaan, maar het ging juist heel goed, echt fijn. *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje_1, beert, Emma_Jane, Fenders, Jorissie, Kirsha, lissssan, lovelady1, nimbletje, SemrushBot en 137 bezoekers