eerste keer priveles met Golin

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

eerste keer priveles met Golin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-02 23:14

Nou, vandaag was het zover. Ik zou een priveles krijgen met Golin. Ik wou graag de kleine puntjes bijschaven. Na een uitgebreide poetsbeurt snel zadelen en toch maar bandages omgedaan ivm zware bak. Toen erop en begonnen met een lang teugeltje lekker stappen. Na een min of 5 teugels meer op maat en naar beneden werken. Golin is super licht in de mond wat bleek hij is te licht dus teugels iets korter en ja hoor hij reageerde gelijk beter.Na een tijdje te hebben gedraafd op de volte moest ik aanspringen in galop nadat ik eerst de hoefslag weer volgte. Golin had hier wat moeite mee en hier gingen we dus ook aan werken. Na een tweede keer aanspringen ging het beter. Weer ff stappen en op de andere hand. Hier galopeerde hij met zijn kont naar binnen en nu leerde ik hoe ik dat moest oplossen. Na de les nog ff nagepraat en daarna Golin lekker afgespoten. Ik moet nog ff oefenen met Golin maar het ging super en ik blijf hem voorlopig maar op deze manier rijden. Morgen mag Golin lekker een dagje uitrusten (kunnen mijn beenspieren ook ff bijkomen).

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 08:08

hey wat leuk dat je les hebt gehad... ga je nu vaker les nemen of?
*ik weet verder effe niks te typen* *LOL*

nou ik spreek je ...doei gr sandra! Party!!

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-02 10:22

Ik ga zeker vaker lessen met Golin maar dan moet er eerst een trailer komen Haha! . Degene die me les gaf kwam eenmalig voor mij en ze heeft een aardig eindje moeten rijden met de auto. We willen met Golin nu mee gaan doen aan een onderlinge wedstrijd om te kijken wat ze van hem vinden.