Wat kun je je in mensen vergissen....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88044
Geregistreerd: 01-06-01

Wat kun je je in mensen vergissen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-02 18:14

Ik heb een bijrijdpaard, genaamd Noah. Stoer, leuk paard.
Hij stond gestalt op een leuke stal, leuke mensen. Dacht ik.....
Dingen gaan daar niet helemaal zoals ze horen te gaan. Noah bleek ineens een kilo minder voer te krijgen (2 ipv 3). Hij werd ineens mager. Ga je vragen hoeveel kilo hij krijgt en dan krijg je te horen dat hij een kilo te weinig krijgt, al 1,5 jaar lang. En gewoon ontkennen.
Nathalie had Noah op de wei gezet die de stalhouder had aangewezen, komt er ineens een tr*t naar haar toe. Begint tegen Nathalie te schreeuwen dat het hààr wei is Dus zij samen naar de stalhouder en die ontkende dus dat hij de wei had toegewezen.
En zo zijn er wel meer dingen te noemen. hij stond bijna op de kale vloer, spullen waren ineens kapot zonder dat wij ze gebruikt hadden, enz.

Maar het leukste komt nog. We zijn zondag voor een andere stal wezen kijken. Bij mij op de manege, waar ik al een paar jaar les heb. Nathalie was helemaal enthousiast. Dus zij zondag naar de stalhouder om op te zeggen. Moet ze de maand mei nog betalen. Het is pas april!
En als ze niet zou betalen zou hij Noah opsluiten met een ketting en een slot op de box.

Maandagavond zouden we hem ophalen. En inderdaad, had die vent gewoon een ketting met slot op die boxgelegd!!!! Hij had de hele dag geen eten gehad, en stond op een kale bodem. Hij had hem wel uitgemest, maar had niet de moeite genomen om er nieuw stro in te doen. Na ruzie zijn we tot een overeenkomst gekomen en mochten we Noah meenemen.

Ik dacht dat het echte dierenvrienden waren en hartstikke aardige mensen. Wat kun je je dan vergissen. En alleen maar om die paar stomme rotcenten.

Het is een lang verhaal geworden en volgens mij is het af en toe heel warrig, maar ik ben zo blij dat ik het even kwijt kon.

Noah staat nu een dag op de manege en hij is supervrolijk en blij. Vrijdag ga ik voor het eerst met hem lessen.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 18:17

Ik heb ook op zo'n stal gestaan met mijn paarden en dat is een frustratie. Het was wel iets minder erg, maar toch. Ik ben daar weggegaan, kwam op een superdeluxe pensionstal, waar de sfeer om te snijden was....allemaal haat en nijd. Het was dat het voor mijn paarden beter was, anders was ik teruggekropen als het had gemoeten.
Ik heb mijn paarden nu aan huis, beter kan niet. En mijn vrienden van de eerst stal spreek ik gelukkig nog steeds, die mis ik nog iedere dag.

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 19:01

jezus dat is echt belachelijk zeg..sorry maar ik heb er ff geen andere woorden voor!

nou ik hoop dat de 'nieuwe' stal jullie goed zal bevallen.

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 19:06

Wat ben ik blij met me stalletje en met de mensen die daar wonen!!! brrr.... als ik dit zo hoor...

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 19:13

dat van de slot is gewoon belachelijk, dat kan hij helemaal niet maken.

erg blij zijn dat je daar weg bent!