bijna iets verkeerds gedaan :( maar vandaag was het wel GAAF

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

bijna iets verkeerds gedaan :( maar vandaag was het wel GAAF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-02 00:44

vanmorgen ben ik zelf maar gaan bellen naar Ermelo waar inhemelsnaam mijn startkaart+coupons beleven. Krijg ik als antwoord " sorry mevrouw, deze zijn nooit aangekomen Frusty " zal de Ptt het wel kwijt hebben gemaakt.

ik had echt zo iets vanb GD_*(*{__domme, kan ik weer naar mijn seizoen fluiten. Dus meteen de penningmeester opgebeld hem dat gezegt " ja en wat nu dan" JA duhh hoe moet ik dan weten, "maar ik heb zondag wel een wedstrijd !"
ja dan moest ik maar opnieuw insturen, met als gevolg doeii seizoen.

ik dus pissig naar school, na school weer mijn 2de rijles !!! Haha!
moest zelf uitkijken in de speigels ( de vorige keer niet ) remmen ook de vorige keer niet en nu wel Lachen kreeg onderweg zelfs snoep van hem Lachen
op een gegeven moment moest ik rond 16.00 uur de stad in, mega druk alle verkeerslichten natuurlijk op rood, maar geen 1x uitgeslagen *LOL*
Ging dus zoals hij zei prima Lachen

daarna zelf paardrijles, en renske liep beter dan gewelig, mijn springinstructeur zei dat ze vergeleken met 2 weken gelden 1000% vooruit gegaan was "TROTTTSSS" op mijn mega meissie.

kom ik terug, was de penning meester geweest, wanneer ik de formulieren nu zou invullen en morgen faxen zou ik mijn coupons optijd binnen hebben. He he eindelijk het enige wat ze dus voor mij hebben gedaan, de rest allemaal zelf moeten bellen enzo.

Nu heb ik voor het geval dat het weer neit gaat een blanco gevraagd, en dat kreeg ik, dus zondag concour No 1 Haha!
heb wel bijna een moord gepleegd, startkaart is al meer dan 5 weken onderweg ! Boos!

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 09:02

Hihi ik dacht dat je met rijles paardrijles bedoelde! Haha! vond het al vaa met remmen en zo. Mooi dat je eindelijk je startkaart hebt en veel succes zondag. Wat heerlijk dat Renske ZO vooruit gegaan is!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 09:14

duurt altijd lang he...starkaaten.....echt balen, gelukkig heb je m nu optijd!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 148 bezoekers