lekker middagje leroy

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pluutje

lekker middagje leroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 18:40

vandaag kwam ik rond 3 uur op stal, leroy stond toen al lekker 5 uurtjes buiten gezellie samen met hayley.

we zijn lekker naar buiten gegaan, eerst even in de bak gereden. we hadden niet heel veel tijd voor de buitenrit(sumisha werd opgehaald dus dan moesten we wel weer terug zijn natuurlijk)maar we zijn toch maar gegaan.

het was echt heel erg leuk, we hebben lekker veel uitgestrekte draf gedaan en ook even gegaloppeerd. ze waren allebei erg braaf, alleen hayley was een beetje vaag af en toe...ik reed achteraan, dus hayley vooraan en soms schoot ze ineens uit het niets opzij...heel vaag.

toen moest ik dus nog uitmesten, dus heeft leroy weer buiten gestaan een uurtje(ik moest ook nog heeel veel opruimen, niet dat jullie denken dat ik uur doe over uitmesten Knipoog )
ik had hem afgespoten, dus dat was eigenlijk niet zo handig aangezien hij nog los ging...maar hij heeft niet gerold!!!yeeee, dat kwam omdat hij het veelste druk had met eten(eerst biks en daarna had ik hem maar hooi gegeven)

dus kortom: weer een leuk dagje gehad!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie