Wuis schreef:Nee het is geen Breyer maar een Peter Stone. De zijn over het algemeen iets duurder dan Breyers maar vaak zijn ze ook mooier.
Oh ja, ik zie 't nu ook in je openingspost staan. Blont! Hij is heel erg mooi! Waar haal je zoiets vandaan, Amerika?
Cassidy schreef:De modelpaardenhobby zelf is verslavend, en zo tijdrovend en kostbaar als je het zelf maakt. Voordeel van een modelpaard is dat je het ten allen tijde op de plank kunt laten staan als je er even geen tijd of zin in hebt. Ze hoeven niet dagelijks beweging, je hebt geen kosten voor smid en DA, en als ze een been breken lijm je dat doorgaans gewoon weer vast.
Alle disciplines die je in het dagelijkse leven leuk vindt en waar je geen tijd voor hebt, kun je in het miniatuur nabootsen. Je leert over rassen, genetica, bloedlijnen en rijwijzen, en als je er erg ver in gaat ook over bloedlijnen...
Leuk zeg! En idd, als ze een been breken, lijm je dat heel simpel weer vast. Wat dat aangaat is zo'n paard een stuk handiger. Je hóeft niet perse te rijden en hij hoeft geen eten. En je kunt er natuurlijk zoveel hebben als je wilt.
Goh, ik geloof dat ik ook maar weer modelpaardjes ga verzamelen.