Leuke dag, maar ....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Leuke dag, maar ....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 21:27

Vanmiddag gingen we met de 2 Shire-merries van m'n vriendin effe de stad in ( aangespannen). Hartstikke lekker weer, met z'n viertjes op de wagen en de paardjes liepen enorm braaf te zijn. Leuker kan toch haast niet zou je denken ? Verward Maar waarom lopen dan al die automobilisten en zelfs motorrijders zo te zaniken dat we op het fietspad moeten Boos! ? Sorry jongens maar dat mogen we niet. "Ga dan in het bos rijden" "Dat willen we nu even niet, we willen de stad in". En brrrroem, daar wordt je weer gesneden. Soms rijden ze de snorren van de Shires er bijna af Frusty . Zou je ze niet ?? Het is weekend, mooi weer, dus waarom hebben die lui allemaal zoveel haast ? Gelukkig maar dat de meiden zo braaf bleven Lovers


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 21:48

Tja... dat zijn idd van die irritante dingen Frusty ! Dit is weer iets wat hoort bij "een paard is geen fiets" (Paardenpraat). Wat is het toch moeilijk om een beetje rekening met elkaar te houden Scheve mond .
Ik reed van de week de kinderen naar school en aan de li. kant stonden allemaal auto´s geparkeerd. Van de andere kant kwam er ook een auto aan, maar die moest dus -eigenlijk- op mij wachten. Die vent gaf nog even flink gas, zodat ik nog moest blijven staan. Nou heb ik daar op zich niet zoveel problemen mee, alleen reed ´ie in een straat waar allemaal kinderen lopen, gewoon veels te hard. Ik keek hem behoorlijk verergerd aan. Hij stopte toen en draaide z´n raampje naar beneden en zei "goede morgen, sorry dat ik je liet staan, maar kom, het is nog te vroeg om je al te ergeren" (hij zei dit echt aardig, niet sarcasties!) Ik moest hem gelijk geven, maar zei erbij dat ik niet verergerd was, dat ik moest blijven staan, maar om z´n snelheid. In iig: het was een aardige woordenwisseling, om iets waar ik in de eerste instantie een beetje nijdig werd!
Ik wil met dit verhaaltje eigenlijk alleen maar zeggen: Blijf aardig! Ook als ze niet -zo- aardig tegen jou doen! Dat is toch wat het beste helpt! Het is moeilijk om iemand een grote mond -te blijven- geven, die gewoon aardig blijft Knipoog ! (maar ik begrijp heus dat je nijdig was hoor!!!)

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 21:59

Wees niet bang, we hebben heel vriendelijk gezwaaid naar iedereen die zat te zeuren of een dikke vinger gaf Haha! . Gewoon doen of je lekker naief bent Schijnheilig Zij zitten in zo'n stinkbak en wij achter de paardenbillen, dus wie het laatst lacht... *LOL* Ik heb "een paard is geen fiets " gelezen, maar daar valt echt niets aan toe te voegen, behalve misschien dat je geen slapende Slapen honden wakker moet maken, voor je het weet maken ze weer een nieuw regeltje zodat je niet meer met je paard op de openbare weg mag komen Verward Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChelseaAyLee, Petra_O en 98 bezoekers