haha ik heb vandaag op een paard gereden die nog groter is

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jamy

haha ik heb vandaag op een paard gereden die nog groter is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-02 20:48

als MIJ vet lachen ik ging vandaag weer ff langs bij de mense wara Jamy vandaan komt (is een grote fokkerij) en toen mocht ik ff op een paard rijden van hoger als 1.70 en ik heb nog maar een paar keer op ene paard gereden dus was wel spannend en i kreeg hem zelf nog naar beneden van voren wow dat had ik echt neit verwacht harstikke lief beest is het en ik heb de vader van het veulen van Jamy gezien het is eignelijk een soort Jamy maar dan hengst en wat groter hijs chijnt onwijs lief te zijn en onwijs goed dus dat word vast een leuk veulen. maar jah dat was dus wel ff leuk maar hou het toch liever bij pony's en ik moest helemaal me beugel op het laatste gaatje om op te stappen

-x-x-Lotte

Mickey

Re: haha ik heb vandaag op een paard gereden die nog groter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 21:16

Jamy schreef:
als MIJ vet lachen ik ging vandaag weer ff langs bij de mense wara Jamy vandaan komt (is een grote fokkerij) en toen mocht ik ff op een paard rijden van hoger als 1.70 en ik heb nog maar een paar keer op ene paard gereden dus was wel spannend en i kreeg hem zelf nog naar beneden van voren wow dat had ik echt neit verwacht harstikke lief beest is het en ik heb de vader van het veulen van Jamy gezien het is eignelijk een soort Jamy maar dan hengst en wat groter hijs chijnt onwijs lief te zijn en onwijs goed dus dat word vast een leuk veulen. maar jah dat was dus wel ff leuk maar hou het toch liever bij pony's en ik moest helemaal me beugel op het laatste gaatje om op te stappen

-x-x-Lotte

Hihi dit heb ik dagelijks als ik op mijn paardje stap.
Hij is namelijks acht cm groter dan ik. Haha!

Take time to do what makes your soul happy.
[ITP] En dan kiest ponylief voor een knuffel van zoonlief <3

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 22:06

Ik mocht op een wedstrijd eens een heel groot paard uitstappen Bloos
Heel verschil op mijn Mazzeltje (kleine D-pony) of op zo'n reus Haha!
Maar wel héél leuk!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie