gesprongen!!weer een gaatje hoger!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

gesprongen!!weer een gaatje hoger!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-02 19:39

vandaag heb ik voor de verandering maar weer eens gesprongen, ik was weer echt aan het miepen... Knipoog
het ging opzich wel lekker, behalve dan dat ik niet dufte(maar dat is normaal voor mij..)eerst maar weer een kruisje, dat kan ik allemaal nog wel..
toen vroeg sumisha of het goed was als ze er een stijltje van maakte, ik zeg ja hoor je doet maar....ze had hem echt heel hoog gezet...dus ik zeg, dit spring ik niet, maar ga jij vooral je gang...
ze zei dat ze het zou springen, en ze moest dus wel...en ze deed het!echt zo goed!het was niet zo heel hoog hoor, maar voor mijn doen wel..
ik heb een paar pogingen gedaan om er ook overheen te gaan maar steeds kwam ik er scheef op aan rijden en stuurde ik hem weg...
toen hebben we hem 1 lager gedaan en toen heb ik het wel gesprongen!echt een overwinning voor mij!!!
hij ging voor de hindernis ineens heel hard, dat doet hij normaal nooit, volgens mij vond hij het nu pas echt leuk worden, ik niet dus...
toen ik erop af reed, dacht ik: oke, handen naar voren, verlichte zit en gaan met die banaan, toen hij eenmaal versnelde had ik hem toch niet meer weg kunnen sturen dus moest ik wel...het lukte natuurlijk wel, maar ik verloor weer eens mijn beugel boven de sprong, heb ik altijd...
nou, nu begrijp ik wat er bedoeld wordt als iemand zegt dat de adrenaline door zijn/haar lijf stroomt...jezus..haha, daarna heb ik hem nog een keer gesprongen alleen toen ging hij voor de hindernis langzamer in plaats van harder...dus dat was wel even spannend..
het was ongeveer 60 a 70 cm, dus dat is voor mij echt heel hoog...haha

daarna ging het shetje even los, die werd helemaal gek bij het zien van de bakjes/hindernis, echt lollig, rennen dat dat beestje deed...haha, echt grappig. toen hadden we de hindernis maar even heel wat lager gezet en toen gingen wij erover heen rennen en die shet holde zo achter ons aan, echt lollig.

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 20:44

Wat leuk!! En idd GAAN MET DIE BANAAN.

Maar je overwint heus wel je angst met zo'n schat van een paard!!

Maar ik moet hem nog steeds komen bewonderen... Pling

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 20:59

haha goed zeg!!
vraag volgende keer eens of iemand foto's van je capriolen maakt Knipoog

hehe weet je nog dat ik op Jos ging springen met ponykamp (vast niet, maar ik weet het nog wel haha) dat was kuhl, alleen was dat natuurlijk al helemaal niet hoog, alleen ze sprong wel superhoog *LOL*

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-02 21:23

dacht het niet hoor van die foto's...niemand mag dat zien, hahaha...van dressuur mag je hele video's zien en foto boeken vol(niet dat ik die heb ofzo, maar maakt nie uit) maar van springen echt niet, misschien ooit..ergens in de verre toekomst..

volgende week maandag gaat robian heb springen voor me(eens kijken wat zij ervan bakt)dan ga ik wel foto's schieten dus dan zien jullie wel foto's van leroy z'n kunsten, maar lekker niet van de mijne!!lekker peu!

nu maar hopen dat ze het fototoestel niet van me steelt..ohw ohw, best wel gevaarlijk..

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 21:48

heeeeeeeeel herkenbaar!!!

bij mij gaat t altijd zo zegt laura ja nog een hoger zeg ik heel vaak als jij eerst doet..
doet ze dat,klim ik erop neee doe maar 1 lager Haha!
hij heeft er dan echt zin in,en gaat er hard opaf joh.. vind ik best wel eng en ja dat de adrenaline door je lijf stroomt, dat ken ik heeeel erg goed,dat heb ik elke keer weer als ik 70 ofzo spring,

heb zelfs een keer 80 cm hoog en ook nog es iets van 50 cm breed gesprongen...
echt overwinning,maar we komen er wel hoor!
heb me voorgenomen dat mij doel wordt;goed springen,en hoog!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-02 21:57

ik heb ook wel een hoger gesprongen hoor, en dubbel sprongen en what ever, maar ik weet niet, de laatste tijd(jaar ofzo..)ben ik ineens heel bang geworden..ik heb een beetje teveel mensen zien vallen..maar ja, ik kom er wel overheen(letterlijk en figuurlijk in dit geval)