meron laten vrijspringen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

meron laten vrijspringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-02 12:45

hoihoi
vandaag heb ik meron laten vrijspringen in de bak... heeft ie al wel eens eerder gedaan, maar nu heb ik ook foto's gemaakt... het rolletje is nog niet vol, maar na dit weekend wel en dat word het ontwikkeld en komt het wel op bokt te staan.
ik was in mijn 1tje en de vorige keer waren we met z'n 3en en hadden er toen al moeite mee... maar vandaag was hij heel makkelijk. had niet eens een zweep of wat nodig om hem een beetje op te jagen.
ik zei een paar keer hup en hij draafde af, toen zei ik galop en ja hoor hij gaat in galo... mooi op het hindernisje af, eerst laag natuurlijk, sprong hij mooi overheen.
na een tijdje iets hoger gemaakt, 4 cavaletties op elkaar (80 cm ongeveer) en daar sprong hij ook met veel gemak overheen, een paar keer gesprongen en even gestapt aan de hand, toen weer opgehoogd naar 5 cavaletties (1 meter ongeveer) en sprong hij ook gemakkelijk overheen, dat nog 2x gedaan en toen heb ik hem lekker uitgestapt.
hij heeft 1x geweigerd omdat hi jniet goed uitkwam, daar heb ik ook een foto van...
hij sprong du echt erg netjes, en dan moet je nagaan dat hij voordat hij bij mij kwam (2.5 maand geleden) nog nooit gesprongen had.

ik ben dus helemaal heppy... een kijken of hij onder het zadel ook zo zijn best doet (hij kan er al 2 op elkaar onder het zadel (40 cm))
de fotos komen binnenkort

groetjes liselot

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 20:47

Hey wat mooi dat ie t zo braaf oppakt. Knap hoor, helemaal een beestje dat nog niet heeft gesprongen.