doet 'ie anders nooooooooooit!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Andrea_
Berichten: 1614
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

doet 'ie anders nooooooooooit!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-02 19:01

tja, ik heb toch weer hartelijk moeten lachen over een verhaaltje van mijn punk! Haha!

wat is er gebeurt vragen jullie dan af? nou het volgende:

mijn zus en ik hadden punk buiten in een weitje laten staan ivm het mooie weer!
zielig vonden wij, als we hem in z'n stal zouden zetten terwijl het goed weer is.
aan de eigenaar gevraagd van de stallen of hij punk binnen zou kunnen zetten, ja dat was geen probleem, alleen moest hij over een uurtje op visite!
nou goed dan heeft 'ie nog een uurtje buiten gestaan.

ben de dag erna gewoon naar punk gegaan, komt de stalhouder op mij af en zegt: ik heb weer(?) eens wat aan de hand gehad met punk!
ik zeg: O, wat dan?

ja zegt ie, ik wil punk naar binnen pakken, wilt ie niet, hij kwam ook niet, omdat ik weg moest heb ik hem dus gewoon buiten laten staan!
ik zeg weer:O, EN TOEN?
hij zegt: ben weggegaan en ik ben om 10 uur('savonds) terug gekomen en heb hem toen wel uit de wei gekregen, MAAR, zegt ie stalhouder, ik loop met punk naar zijn stal en ik doe vóór dat hij zijn stal ingaat z'n halster uit, ja en wat denk je, draait hij zich om en rent hard de paddock in!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja hier moest ik dus heel smakelijk om lachen, want DAT DOET 'IE ANDRES NOOOOOOOOOOOIT!!!!!!!! Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig
wat heb ik toch een ondeugend paard!!!!!!!!!!!
mijn punkeltje Lovers

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 20:36

hihihi ik ken het... gelukkig dat hij in het paddoc terecht kwam en niet op de weg ofzo Lachen Ondeugende ponys!