vanavond op tv 'Opgelicht"

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

vanavond op tv 'Opgelicht"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 18:02

Vanavond gaat het programma opgelicht over een paardenronselaar...
Op ned 2 om 20:55 uur...

Coconuts

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:09

ik ga kijken

Farouche

Re: vanavond op tv 'Opgelicht"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:10

Bedankt, ik denk dat ik wel even ga kijken..

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:12

Als ik het niet vergeet kijk ik even

Sassieja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:12

Zag net het voorstukje, wat vreselijk, het zal je maar gebeuren!

Dors04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:14

waar gaat het over haha klinkt misschien dom maar wat is ene paardenronselaar
nog nooit van gehoort
ik ga het wel kijken

Solitair

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:16

goed dat je het zegt..ga even kijken!

mini_bienie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:22

Bedankt voor het zeggen! Ik ga kijken!

Chessiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:23

Ik ga ook kijken
Zet het ff in me telefoon want vergeet het geheid
Bedankt voor dit topic anders had ik het niet geweten

Adrija

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:26

Citaat:
Opgelicht dook in de handel en wandel van de 30-jarige Bram Haage. Haage doet zich voor als dierenvriend die een gezelschapspaard zoekt voor zijn eigen bejaarde paard. Maar mensen die hun viervoeter aan hem afgaven voor een rustige oude dag, kwamen bedrogen uit. Haage liet een ziek paard dekken zonder medeweten van de eigenaren om vervolgens met de noorderzon te vertrekken. Schokkend is ook het relaas van de eigenaar van het paard Kimbel. Ook Kimbel ging naar Haage voor een goede oude dag, maar de ruin belandde in het slachthuis. Opgelicht sprak tientallen betrokkenen over de zogenaamde dierenvriend en allemaal zeggen ze hetzelfde: Haage is een notoire fantast die al jarenlang een spoor van verdriet en onbetaalde rekeningen achterlaat. Opgelicht ontdekte ook dat Haage in België nog een celstraf van een jaar open heeft staan wegens dierenmishandeling en valsheid in geschrifte.

Bron: http://gids.omroep.nl/?medium=TV

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:34

Serie reportages

over oplichtingpraktijken van bedriegers, fraudeurs en oplichters. Met in elke uitzending onthullende reportages, actuele nieuwtjes en een tip waar je als kijker op moet letten. Een reconstructie van een opmerkelijke oplichtingstruc en een confrontatie met de daders. Oplichters en fraudeurs worden actief gezocht. Op videobeelden zien we hoe ze te werk gaan. Ook waarschuwt het programma voor de actuele trucs van fraude en bedrog. En de kijkers kunnen op de site via de mailbox vragen stellen die in de uitzending worden beantwoord.

Duik in de handel en wandel van de 30-jarige Bram Haage. Haage doet zich voor als dierenvriend die een gezelschapspaard zoekt voor zijn eigen bejaarde paard. Maar mensen die hun viervoeter aan hem afgaven voor een rustige oude dag, kwamen bedrogen uit.
Haage liet een ziek paard dekken zonder medeweten van de eigenaren om vervolgens met de noorderzon te vertrekken. Schokkend is ook het relaas van de eigenaar van het paard Kimbel. Ook Kimbel ging naar Haage voor een goede oude dag, maar de ruin belandde in het slachthuis.

Opgelicht sprak tientallen betrokkenen over de zogenaamde dierenvriend en allemaal zeggen ze hetzelfde: Haage is een notoire fantast die al jarenlang een spoor van verdriet en onbetaalde rekeningen achterlaat.
Ook werd ontdekt dat Haage in België nog een celstraf van een jaar open heeft staan wegens dierenmishandeling en valsheid in geschrifte.

DetailsZender:
Datum en tijdstip: 10 januari 2006, 20:50-21:30 uur
Genre: Informatief
Omroep: TROS
Url: www.opgelicht.nl
Bijzonderheden: Teletekst ondertiteld
Presentatie: Antoinette Hertsenberg

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:39

Bram Haage, alias Bart van Horssen, lijkt een groot paardenliefhebber. Via een advertentie zoekt hij een gezelschapsdier voor zijn eigen bejaarde paard. Er hoeft niet eens betaald te worden voor de stalling en verzorging, hij is al lang blij als zijn paardje een maatje heeft. Maar hoe komt het dat de meeste paarden die bij Haage gebracht worden spoorloos verdwijnen? Onderzoek van Opgelicht wijst uit dat Haage niet meer is dan een gewetenloze oplichter, die niet schroomt andermans paard naar de slager te brengen.

Rob en Els brachten hun paard Sadeia in oktober 2005 naar Bram. Nu ontbreekt elk spoor van haar. Help Rob en Els uit de onzekerheid, en klik door om te kijken of u Sadeia herkent. Heeft u informatie, neem dan contact op met de redactie van Opgelicht.

Vind Sadeia!

En alvast voor de mensen die het gaan missen vanavond:

Uitzending gemist?

Heeft u een uitzending van Opgelicht gemist? Geen probleem, u kunt op deze site altijd de laatste aflevering bekijken.
http://www.opgelicht.nl

liannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:10

en nog een topic, even zoeken

liannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:11

Marleen_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:15

heb ook het voorstukje gezien.