ik vraag wel niks meer

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 19:57

Sorry twee keer

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.


pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 12:39

Citaat:
pniemelznak


hoe?!? Verward

Maar dat van mij was ook cynisch hoor...! Maakte maar een geintje!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 21:30

Ik ben nu een beetje gaan lezen over dit topic en wat mij opvalt is dat sommigen hier van jullie het leuk vinden om topics tegen iemand te gebruiken. Ik weet niet wie er vanaf weet van de paarden bij de slachterij, maar er kunnen natuurlijk van alle redenen zijn waarom dit gebeurde. Ik vind het inderdaad goed dat iemand raad wilt geven maar niemand is perfect en aan sommigen hier denk ik dat diegenen denken dat ze het zijn. En die mensen weten heus wel wie ik bedoel. Raad geven zie ik als iemand helpen met het geven van advies maar niet gaan zeggen dat het zo moet en verwijtens gaan slingeren. Ikzelf vind het ontzettend aardig als iemand me wilt helpen met advies maar ik hou er zelf niet van als mensen me zitten te pushen om iets te doen. En het schiet ook niet echt op als er gezegt word " Wel, als je dit niet doet is je paard naar de kl... of gaat die naar de kl...! Ja, met sommige dingen ben ik het er mee eens maar er word veel te veel gezeikt of hoe iemand met zijn paard om moet gaan.
Ik zal hier nu ook wel wat te horen krijgen, maar goed, mij doet dat niets!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 08:48

Ik ben het wel met je eens hoor, maar sill wil het advies van anderen niet aannemen, en dat wordt wel een beetje als probleem gezien, denk ik.

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 09:27

Beweging voor het jonge paard is essentieel voor de ontwikkeling van pezen spieren en gewrichten en om ocd en andere aandoeningen te voorkomen! Om nog maar niet te spreken over de geestelijke ontwikkeling!!! Frusty

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 09:43

O Gail, en dan maar op jonge leeftijd overbelasten? Als een jong paard altijd op de wei staat krijgt hij veruit beweging genoeg.

De hond is de betere mens

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 13:34

jep...
oke, hij hoeft dus niet altijd op de wei te staan, maar ook als hij dus wel altijd op de wei staat krijgt hij genoeg beweging. Je mag hem van het land afhalen, maar gooi hem dan lekker los in de bak, en doe er voor de rest niets aan... Het is geen toppaard dat moet presteren op keuringen en dus al met een jaar iedere dag gelongeerd moet worden...
Laat hem lekker van zijn jeugd genieten...
Spelen in de bak, op het land, spelenderwijs voetjes leren geven, verkeersmak maken, poetsen, aan water leren wennen (ivm afspuiten) vast leren staan, manen trekken....
Je kan zo ontzettend veel doen met een jong paard, waarom moet je dan ook nog longeren, terwijl dat helemaal niet goed is voor zo'n jong beest?
Je wenst je eigen, allerliefste pony van de wereld (tenminste, zo denk ik wel over de mijne...) toch geen pijn toe?

xxx Pneekz

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 13:47

Ik denk dat ze nog duimt. Dat ze een gigantisch grote duim heeft waar ze dit hele verhaal en al haar andere dingen uit zuigt!
Een normaal denkend kind/mens zal niet zulke verhalen ophangen en ze later weer tegenspreken. Denk dat ze door alle leugens de waarheid niet meer kan vinden.
Ze heeft veel paarden ingereden en weet niet meer hoe.
Op zulke jonge leeftijd al alzheimer???

Sorry voor de banketstaaf reactie, maar zo is ie ook bedoeld! }>


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: paardje2013, sterregoud, Vagabondo en 35 bezoekers