Pliva per ongeluk in een KLM-reclame

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Pliva per ongeluk in een KLM-reclame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 14:00

Haha!
Gister hebben mijn zus en ik een stuk gewandeld met Pliva die al behoorlijk druk was tijdens het lopen, maar alles ging nog goed. We zijn eerst een stukje door het dorp gelopen en daarna het natuurgebied naast de manege in. We liepen heerlijk in het zonnetje langs het water toen we in de verte een zwaan in het water zagen. Hoe dichterbij we kwamen, hoe groter het dier leek, wat een bakbeest zeg, ik wist echt niet dat die beesten zo groot konden worden! Scheve mond
Pliva stond nog nietsvermoedend te grazen Vork toen ze vanuit haar ooghoeken die zwaan aan zag komen zwemmen. Koppie omhoog, je zag haar denken 'huh, raar beest, beetje opletten maar' Verward , koppie weer naar beneden en verder grazen. Maar wel vanuit de ooghoekjes blijven kijken.
Op dat moment slaat die zwaan de vleugels uit en probeert op te stijgen. Dat geluid!!! *LOL* Haha! *LOL*
Het ging echt van KLLLLLLAP KLLLLLLLAP KLLLLLLLAP wat een lawaai zeg. Pliva wist van angst niet meer waar ze het zoeken moest, stond de piaffe te doen achter de rug van mijn zus Verdrietig , mijn zus in de stress want die was door al dat gedoe en gespring met haar voet in de lus van de longeerlijn terechtgekomen Huilen dus die zag het al helemaal voor zich wat er zou gebeuren als Plief er toch vandoor zou gaan... Schijnheilig
Ik ging bij Plief staan en hield die zwaan in de gaten. Zag er bepaald niet vriendelijk uit en kwam zo'n beetje recht op ons afgevlogen met die enorme vleugels. Met dat geluid erbij. Pffffffffffff ik kreeg het wel even benauwd, hij bleef laag over het water vliegen en leek niet omhoog te kunnen komen. Vlak naast ons gleed ie weer het water in waarna wij alledrie weer even tot rust konden komen Schijnheilig Daarna heb ik echt slap gelegen van het lachen, vooral om dat lompe beest en het gezicht van mijn zus (die ondertussen nog iets riep van "nou beest, opstijgen of zwemmen, maak 'es een keuze" Boos! Haha!).
We waren wel even benieuwd of die beesten altijd zo groot zijn en kwamen ook nog deze plaatjes tegen, die echt precies lijken op hoe het gister bij ons ging.
Wat er bij de plaatjes stond? Schijnheilig

Afbeelding
Als een zwaan zó op je af komt zwemmen, maak dan dat je weg komt. Want anders ........
Afbeelding
............valt ie aan en met de kracht van z'n vleugels kan ie zo hard slaan, dat je gemakkelijk een arm breekt...

Lovers volgens mij hebben we best een beetje geluk gehad Lovers
Laatst bijgewerkt door Cody op 18-04-02 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt


PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 14:13

Ja dat zijn van die stomme dingen die wel s kunnen gebeuren. Ik moet er eigenlijk best wel om lachen Haha! Had gister zelf namelijk ook zoiets lomps. Ik was lekker op t gemakje op buitenrit want was nie helemaal fit, dus k lekker stappen door de berm, zet mn pony zn hoef neer hoor ik ineens allemaal lawaai, staat ie met een klein stukje van zn hoef op een fazant, dus pony springt met 4 benen de lucht in fazant vliegt met veel lawaai weg en die pony dat beest nakijken echt zo van ja dan moet je maar nie voor mn voeten gaan zitten hoor! K heb ook helemaal krom gelegen van t lachen *LOL*

Pino, de super Fjord!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 14:29

Een beetje geluk??? Volgens mij best wel veel geluk. Ik heb dit gelukkig nog nooit in het echie mee gemaakt, maar een meisje waarbij ik vroeger (ja, ja.. vroeger Haha!) op school zat heeft eens tijdens een buitenrit een klap van een zwaan tegen haar hoofd gehad. Zij heeft hier een hersenletsel aan opgelopen en functioneert sindsdien niet meer goed.

Conclusie.. je hebt naar mijn idee behoorlijk veel geluk gehad!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 14:33

Wow Scheve mond dan hebben we inderdaad veel geluk gehad Lips are sealed
Zat nog meer te denken aan wat er gebeurd was als hij Plief aangevlogen was, die was helemaal doorgedraaid en omdat we vrij dicht bij de manege waren was ze waarschijnlijk over de drukke autoweg naar stal geraced.

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

zwanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 16:26

volgens mij hebben we een zwanenplaag in nederland...
weleens opgevallen dat t stikt tegenwoordig van de zwanen???
geef mij maar een vette ooievaar Haha! Haha! Haha!

Miran

Berichten: 4450
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 16:46

Brrr, jullie zullen je wel doodgeschrokken zijn. Ik vind die beesten echt eng, weet nog heel goed dat we met de dropping in groep 8 langs een broedende zwaan moesten... En dat bij de buurman, over wiens grond wij naar onze achtertuin fietsten, twee zwarte zwanen besloten hadden te overwinteren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 20:36

Hoi,
Wat ik doe als één van de ganzen van ons zich moet laten showen. Dus met de vleugels naar je toe komen en blazen, dan moet je of wegrennen anders bijt ie echt hard. Of (wat ik doe), is met je armen wapperen (precies zoals dat beest) en brullen, dan smeert hij hem. Ze zullen wel denken dat je geschift bent maar liever dat dan dat hij me aanvalt.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 23:02

Haha! Zo zeg ik net nog dat ik gelukkig nog nooit zo in contact ben gekomen met zwanen.... Haha! En ja hoor.. je raadt het al.. vanavond tijdens het rijden met Maaike.. twee stuks.. continu laagvliegend over de bak. En inderdaad.. wat maken die een kabaal zeg! Nou ja.. Maaike schrok er steeds van, maar verder ging het allemaal goed! Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flip00, Foreverkliek, gillian, MiSzNiTa, monsera, nps, Oza04, redbutton, Renkle, Vagabondo en 85 bezoekers