Nog twee nachtjes slapen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Nog twee nachtjes slapen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 11:17

En dan gaan we Drenthe onveilig maken }> . Lekker een weekendje naar Les Cheveaux met de paarden.
Dus als jullie twee friezen en een Lipihengst tegenkomen in de bossen dan ben ik het! Oh ja, en al komen jullie een groepje mountainbikers/ wandelaars tegen met 4 heel aparte honden (een Stabij, een York, een worst op pootjes = Welsh Corgi en een Dobermann x Teckel) dan is het onze aanhang onder leiding van Vinz.

Ik hoop dat het mooi weer wordt en ik ben van plan om minstens 1 rit alleen te maken, niets heerlijkers dan alleen zijn met Maes en met niemand rekening te hoeven houden qua tempo, afstand en gekwek.
Hm, klinkt een tikje aso, niet zo bedoeld iig. Iemand die het herkend?

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking


Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 11:25

Waar ga je precies heen in Drenthe?

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 11:28

Buinen, vlakbij Borger toch Verward
Iig bij de exloose en odoornse bossen.

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 11:31

Oh lekker zeg. Kun je niet even langs Assen rijden met je hengst, onze Lipi-merrie is momenteel hengstig Schijnheilig
En buitenrijden is in je eentje inderdaad lekker, ik vond het ook heerlijk om af en toe lekker alleen met mijn paard op stap te gaan. Eigen tempo, eigen route en eigen mijmeringen Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, ardanwan, Bielsje, Lanoca, petraaken en 131 bezoekers