voor het 1st op ofir...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

voor het 1st op ofir...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 15:15

Ik heb zaterdag voor het eerst op Ofir gezeten, heel spannend!! Was sowiezo wennen, hij is zeker 10 centimeter groter als Ilana en een stuk smaller. Mn vader had me een knietje gegeven en ik heb er eerst over gehangen, dat ging wel (bij de derde poging, ben toch niet zo flexibel meer als ik dacht...), dus toen ben ik gewoon gaan zitten. Ik had maar een voet in de beugel, dus hij schrok een beetje toen de andere beugel tegen zn buik aan kwam, maar het ging. *wiebel* *wiebel*. Het schommelde alle kanten op... Haha! Ik heb me gerealiseerd dat ik toch echt eerst een ander zadel moet hebben, ik kan gewoon niet blijven zitten op deze en Ofir's schoft is veeeel te smal voor dit zadel. Mocht iemand nog een tweedehandsje hebben liggen van 17,5 inch ofzo, die niet al te duur is, ik houd mezelf aanbevolen!!! Maar goed, we liepen dus gewoon achter het huis, mn vader had men vast en ik er dus op en toen omdraaien. Jezus, ik had het idee dat ie zich helemaal naar buiten gooide, ik had echt moeite met het zitten blijven.... Maar verder ging het dus eigenlijk wel. Wat is het toch een schatje... Lovers Ik zal binnenkort ff een foto inscannen van hoe hij er nu uitziet. Errug eigenlijk, hij heeft een nogal pijnlijke ontmoeting met het plafond van ed stal gehad, drie plekken op zn hoofd.... ziet er heel knullig uit..