concours.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

concours.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 15:43

gisteren ben ik op weesten springen. om 4 uur was ik dar omdat ik dacht dat de rubriek toen begon en dat het met opgeven was. een maal daar kwam ik erachter dat ik startnr. 54 had en dat het op volgorde was met ingebouwde barage, nou ik had dus wel 2 uur later kunnen komen.

ik dus maar even het M< gekeken en de eerste 20 uit mijn ring toen jas maar opgetuigd en los gaan rijden. het losrijden was op zand en het parcours op gras. helemaal niet fijn vind jasper!! want het gevoel is toch anders op gras en wat ik vreesde werd waarheid. op hindernis 1 een balk. gewoon omdat hij in het gras met 16 schroeven veel meer kracht heeft. hij ging eerst naar voren en toen omhoog. terwijl hij met zoveel kracht van zijn hoogte pas had een meter na de hindernis. verder was ik geheel foutloos. zelf in de 3sprong die bestond uit 3!!!! oxers. de eerste 120 de 3de 130 en de 3de 140. niet normaal gewoon dat is het nadeel van een ingebouwde barage.

mijn pap dus helemaal lachen om jasper zijn kunsten op 1. maar och weer een wp. erbij en het was allemaal toch super verlopen!!

groetjes [naam]

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 17:14

hihi, die jasper, ik zie et al zo voor me!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 23:00

haha ik zie jasper ook al voor me...
hij doet het wel goed in het z he

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 17:05

hij doet het echt 100X boven verwachting!!

groetjes [naam]